Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Nowa ścieżka rowerowa wzdłuż ulicy Morskiej na odcinku ul. Swarzewska-Św. Góra (2023/CHY/0028)
Imię: | Paweł |
Nazwisko: | Kimel |
E-mail: | p.kimel@gdynia.pl |
Afiliacja w strukturze urzędu: | Wydział Inwestycji |
Lp. | Kryteria kontrolne | Tak | Nie | Trudno powiedzieć | Nie dotyczy |
---|---|---|---|---|---|
1. | --- | ||||
2. | --- | ||||
3. | --- | ||||
4. | --- | ||||
5. | --- | ||||
6. | |||||
7. | --- | ||||
8. | --- | ||||
9. | --- | ||||
10. | --- | ||||
11. | --- | ||||
12. | --- | ||||
13. | --- | ||||
14. | --- | ||||
15. | --- | ||||
16. | --- | ||||
17. | |||||
18. | --- | ||||
19. | --- | ||||
20. | --- | ||||
21. | --- | ||||
22. | |||||
23. |
---
Aktualizacja:
Po wprowadzonych zmianach projekt możliwy do realizacji
W przygotowaniu znajduje się projekt pn. "Przebudowa ulicy Morskiej od Węzła Żołnierzy Wyklętych do skrzyżowania z ul. Kalksztajnów" który rozpoczyna swój zakres od wlotu ul. Modlińskiej. Na wysokości Węzła Żołnierzy Wyklętych planowane jest wyznaczenie przejazdów rowerowych przez ul. Morską.
Projekt możliwy do realizacji POD WARUNKIEM:
1. Usunięcia elementów kolidujących z zadaniem gminnym - Dokumentacja projektowa nowego przejazdu rowerowego przez ulicę Morską na Węźle Żołnierzy Wyklętych
2. Uwzględnienia w kosztorysie przy punkcie "Budowa drogi rowerowej omijającej przystanek" koszt związany z modyfikacją skarpy. Modyfikacja związana jest z koniecznością poszerzenia rezerwy terenu w taki sposób, by uzyskać odpowiednią szerokość drogi dla rowerów wraz z wymaganą skrajnią. Rozmiar skrajni przy skarpie skierowanej w dół to minimalnie 20 cm, ze względów bezpieczeństwa (skarpa w przedmiotowym miejscu ma wysokość do 3m) zaleca się zastosowanie skrajni 50-70 cm.
Szacunkowy koszt takiego działania to ok. 3000 zł za mb, szacuje się konieczność poszerzenia skarpy na odcinku 30 m.
3. Należy uwzględnić fakt, że dostępna szerokość obecnego chodnika przewidzianego w projekcie na wykonanie drogi dla rowerów ma szerokość 4,0 - 4,5 m co nie jest wystarczające na wyznaczenie pełnowymiarowego chodnika i drogi dla rowerów wraz z separacją (0,3 m). W celu zaspokojenia potrzeb transportowych osób poruszających się pieszo oraz na rowerze należy rozważyć wyznaczenie ciągu pieszo-rowerowego z nawierzchnią bitumiczną na całej szerokości.
Po wprowadzonych zmianach projekt możliwy do realizacji
W przygotowaniu znajduje się projekt pn. "Przebudowa ulicy Morskiej od Węzła Żołnierzy Wyklętych do skrzyżowania z ul. Kalksztajnów" który rozpoczyna swój zakres od wlotu ul. Modlińskiej. Na wysokości Węzła Żołnierzy Wyklętych planowane jest wyznaczenie przejazdów rowerowych przez ul. Morską.
Projekt możliwy do realizacji POD WARUNKIEM:
1. Usunięcia elementów kolidujących z zadaniem gminnym - Dokumentacja projektowa nowego przejazdu rowerowego przez ulicę Morską na Węźle Żołnierzy Wyklętych
2. Uwzględnienia w kosztorysie przy punkcie "Budowa drogi rowerowej omijającej przystanek" koszt związany z modyfikacją skarpy. Modyfikacja związana jest z koniecznością poszerzenia rezerwy terenu w taki sposób, by uzyskać odpowiednią szerokość drogi dla rowerów wraz z wymaganą skrajnią. Rozmiar skrajni przy skarpie skierowanej w dół to minimalnie 20 cm, ze względów bezpieczeństwa (skarpa w przedmiotowym miejscu ma wysokość do 3m) zaleca się zastosowanie skrajni 50-70 cm.
Szacunkowy koszt takiego działania to ok. 3000 zł za mb, szacuje się konieczność poszerzenia skarpy na odcinku 30 m.
3. Należy uwzględnić fakt, że dostępna szerokość obecnego chodnika przewidzianego w projekcie na wykonanie drogi dla rowerów ma szerokość 4,0 - 4,5 m co nie jest wystarczające na wyznaczenie pełnowymiarowego chodnika i drogi dla rowerów wraz z separacją (0,3 m). W celu zaspokojenia potrzeb transportowych osób poruszających się pieszo oraz na rowerze należy rozważyć wyznaczenie ciągu pieszo-rowerowego z nawierzchnią bitumiczną na całej szerokości.
Data publikacji: 2023-06-14 10:02