Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Plac zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 33 (2023/OKS/0008)

Imię: Paulina
Nazwisko: Krzemińska
E-mail: p.krzeminska@zdiz.gdynia.pl
Afiliacja w strukturze urzędu: Zarząd Dróg i Zieleni
Lp. Kryteria kontrolne Tak Nie Trudno powiedzieć Nie dotyczy
1. ---
2. ---
3. ---
4. ---
5. ---
6.
7. ---
8. ---
9. ---
10. ---
11. ---
12. ---
13. ---
14. ---
15. ---
16. ---
17.
18. ---
19. ---
20. ---
21. ---
22.
23.

15.05.2023r.
1. Z uwagi na niedoszacowany koszt, proszę o zaktualizowanie w projekcie cen niżej wymienionych pozycji:
- koszt zakupu ławek (w zależności od ofert złożonych w postępowaniu przetargowym na realizację projektu koszt ok. 3000 zł za szt.)
- koszt zakupu koszy (ok. 2200zł za szt.)
- koszt dokumentacji projektowo - kosztorysowej
2. Ilość i rodzaj elementów małej architektury, nasadzeń i nawierzchni należy traktować jako orientacyjne, przedstawiające poglądowo charakter i funkcjonalność obiektu i służące wstępnemu określeniu kosztów realizacji zadania. Faktyczna ilość, rodzaj i charakter nasadzeń i wyposażenia oraz sposób ich rozmieszczenia określi projekt zagospodarowania terenu, który będzie konsultowany z Wnioskodawca na etapie jego opracowania.
3. Projekt należy uzupełnić o mapę szczegółowej lokalizacji planowanego placu oraz lokalizację nasadzeń, celem wykluczenia kolizji z sieciami podziemnymi.
4. Na etapie opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej należy uwzględnić zapewnienie dostępu do obiektu osobom z niepełnosprawnościami.
Proszę w projekcie uwzględnić ww. uwagi.
Data publikacji: 2023-05-26 15:51