Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Budowa polanki rekreacyjnej na tarasie przy schodach pomiędzy ul. Swarzewską i ul. Raduńską (2023/CHY/0023)

Imię: Katarzyna
Nazwisko: Ziółtkowska-Krajewska
E-mail: k.zioltkowska-krajewska@zdiz.gdynia.pl
Afiliacja w strukturze urzędu: Zarząd Dróg i Zieleni
Lp. Kryteria kontrolne Tak Nie Trudno powiedzieć Nie dotyczy
1. ---
2. ---
3. ---
4. ---
5. ---
6.
7. ---
8. ---
9. ---
10. ---
11. ---
12. ---
13. ---
14. ---
15. ---
16. ---
17.
18. ---
19. ---
20. ---
21. ---
22.
23.

Analizowane elementy projektu: zieleń niska i mała architektura, utrzymanie.
1. Koszt projektu jest niedoszacowany. Należy odnieść się do cennika BO 2023. Należy zweryfikować:
- koszt ławki (W zależności od ofert złożonych w postępowaniu przetargowym na realizację projektu ok. 3000 zł/szt.),
- koszt tablicy informacyjnej – 1700 zł/szt.,
- uwzględnić koszty 3-letniego utrzymania ławek (850zł/szt.),
- uwzględnić koszty obrzeży betonowych wzdłuż ścieżek w kwocie 64 zł/mb,
- koszt wykonania 1 m2 nawierzchni Terraway wynosi 400 zł/m2,
- koszt wykonania 1 mb poręczy wynosi 553 zł za mb,
- koszt renowacji trawnika z siewu (na terenie płaskim) + częściowa wymiana ziemi (do 10cm głębokości ) wynosi 40 zł/m2,
2. Należy uwzględnić dodatkowe koszty związane z niwelacją i wyrównaniem terenu, a następnie z wywozem urobku prowadzonej przy renowacji trawnika z siewu tj.:
- Niwelacja terenu (głębokość do 30 cm) 37 zł za 10 m2 ,
- Wywóz odpadów zielonych (5m3 - 1 tona) 425 zł za t,
3. Należy uwzględnić koszt wykonania nawierzchni Hansegrand w kwocie 350 zł/m2 oraz wskazać jej lokalizację,
4. Należy uwzględnić 3 letni okres pielęgnacji tj. 30% wartości materiału roślinnego,
5. Prace z zakresu inwentaryzacji zieleni z gospodarką drzewostanem winny zakładać pozostawienie naturalnego charakteru miejsca. Ingerencja w istniejąca roślinność powinna polegać głownie na oczyszczeniu terenu z samosiewów oraz wskazaniu drzew do wycinki, kolidujących z planowaną ścieżką, jeśli będą występować przesłanki przyrodnicze lub związane z bezpieczeństwem.
6. Na etapie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy wybór ławek należy przedstawić do akceptacji Plastykowi Miasta,
7. Na etapie opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej należy uwzględnić zapewnienie dostępu do obiektu osobom z niepełnosprawnościami.
8. Ilość i rodzaj elementów małej architektury oraz pozostałego wyposażenia i nawierzchni należy traktować jako orientacyjne, przedstawiające poglądowo charakter i funkcjonalność obiektu i służące wstępnemu określeniu kosztów realizacji zadania. Faktyczna ilość, rodzaj i elementów małej architektury i wyposażenia oraz sposób ich rozmieszczenia określi projekt zagospodarowania terenu, który będzie konsultowany z Wnioskodawcą na etapie jego opracowania.

26.05.2023. Uwagi zostały uwzględnione. Projekt został poprawiony przez Wnioskodawcę.
Data publikacji: 2023-05-26 09:42