Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Edukacyjny plac zabaw w formie Klimatycznego Ogródka na terenie ZSP nr 3 (2023/DAB/0009)
Imię: | Aleksandra |
Nazwisko: | Krauze-Zienkiewicz |
E-mail: | a.krauze-zienkiewicz@zdiz.gdynia.pl |
Afiliacja w strukturze urzędu: | Zarząd Dróg i Zieleni |
Lp. | Kryteria kontrolne | Tak | Nie | Trudno powiedzieć | Nie dotyczy |
---|---|---|---|---|---|
1. | --- | ||||
2. | --- | ||||
3. | --- | ||||
4. | --- | ||||
5. | --- | ||||
6. | |||||
7. | --- | ||||
8. | --- | ||||
9. | --- | ||||
10. | --- | ||||
11. | --- | ||||
12. | --- | ||||
13. | --- | ||||
14. | --- | ||||
15. | --- | ||||
16. | --- | ||||
17. | |||||
18. | --- | ||||
19. | --- | ||||
20. | --- | ||||
21. | --- | ||||
22. | |||||
23. |
30.05.2023 -brak naniesienia wymaganych zmian-Projekt niemożliwy do realizacji.
24.05.2023 – Proponowana lokalizacja nie pozwoli na dojazd sprzętu ciężkiego koniecznego do wykonania zadania. Prosimy o wskazanie nowej lokalizacji, proponujemy działkę nr 2007.
Prosimy o zmianę kosztów realizacji projektu. Zagospodarowanie placu zabaw do 300 m zgodnie z cennikiem Budżetu Obywatelskiego wynosi od 300 000 zł do 400 000zł.
Przyjęte w projekcie koszty należy traktować jako orientacyjne, a liczbę urządzeń zabawowych i wyposażenia, jak również ilości różnego rodzaju nawierzchni-jako propozycję wstępną, dająca możliwość wstępnego oszacowania kosztów realizacji zadania. Szacunkowe koszty realizacji inwestycji zostaną określone w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a faktyczny koszt budowy placu zabaw będzie znany po rozstrzygnięciu przetargu na wybór wykonawcy robót budowlanych.
Ilość i rodzaj urządzeń zabawowych, wyposażenia i nawierzchni należy traktować jako orientacyjne, przedstawiające poglądowo charakter i funkcjonalność obiektu i służące wstępnemu określeniu kosztów realizacji zadania. Faktyczna ilość, rodzaj i charakter urządzeń i wyposażenia oraz sposób ich rozmieszczenia określi projekt zagospodarowania terenu, który będzie konsultowany z Wnioskodawca na etapie jego opracowania.
Na etapie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy uwzględnić zapewnienie dostępu do obiektu osobom z niepełnosprawnościami.
Z wniosku należy usunąć kuchnie błotną ze zbiornikiem na wodę deszczową- może on stanowić miejsce wylęgania się bakterii, wirusów, grzybów i glonów, gdyż ma ona charakter wody stojącej. W wyniku sprzyjających warunku biochemicznych ( temperatura, wilgotność, nasłonecznienie) woda stojąca w niedługim czasie będzie mieć charakter wody zakwitłej, w której następuje efekt masowego rozwoju fitoplanktonu, nie wykluczając sinic w zbiorniku retencyjnym. W czasie zakwitu ilość ich jest tak duża, że są widoczne gołym okiem, nadają wodzie charakterystyczne zabarwienie i powodują silne jej zmętnienie oraz nie zawsze przyjemny zapach.
Dodatkowo informujemy ,że woda w zbiorniku na wody opadowe nie jest przeznaczona do spożycia, ponieważ nie została poddana procesowi uzdatniania i nie powinna stanowić elementu zabawy w rękach małych dzieci z uwagi na prawdopodobieństwo jej niezamierzonego spożycia i wywołania zatrucia pokarmowego, do którego może dojść podczas kontaktu dłoni zanieczyszczonych wodą i błotem z jamą pokarmową dziecka. Do zatrucia może dojść także w słoneczne dni, gdy z powodu upałów i pragnienia , dzieci będą chciały ugasić pragnienie. Nie ma możliwości zapewnienia stałego nadzoru nad punktem czerpalnym znajdującym się na zbiorniku opadowym.
Koszt huśtawki-hamaka posiadającego certyfikat to koszt ok. 10 000 zł(1 szt.), zamiast kuchni błotnej i zbiornika sugerujemy -2 szt.
24.05.2023 – Proponowana lokalizacja nie pozwoli na dojazd sprzętu ciężkiego koniecznego do wykonania zadania. Prosimy o wskazanie nowej lokalizacji, proponujemy działkę nr 2007.
Prosimy o zmianę kosztów realizacji projektu. Zagospodarowanie placu zabaw do 300 m zgodnie z cennikiem Budżetu Obywatelskiego wynosi od 300 000 zł do 400 000zł.
Przyjęte w projekcie koszty należy traktować jako orientacyjne, a liczbę urządzeń zabawowych i wyposażenia, jak również ilości różnego rodzaju nawierzchni-jako propozycję wstępną, dająca możliwość wstępnego oszacowania kosztów realizacji zadania. Szacunkowe koszty realizacji inwestycji zostaną określone w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a faktyczny koszt budowy placu zabaw będzie znany po rozstrzygnięciu przetargu na wybór wykonawcy robót budowlanych.
Ilość i rodzaj urządzeń zabawowych, wyposażenia i nawierzchni należy traktować jako orientacyjne, przedstawiające poglądowo charakter i funkcjonalność obiektu i służące wstępnemu określeniu kosztów realizacji zadania. Faktyczna ilość, rodzaj i charakter urządzeń i wyposażenia oraz sposób ich rozmieszczenia określi projekt zagospodarowania terenu, który będzie konsultowany z Wnioskodawca na etapie jego opracowania.
Na etapie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy uwzględnić zapewnienie dostępu do obiektu osobom z niepełnosprawnościami.
Z wniosku należy usunąć kuchnie błotną ze zbiornikiem na wodę deszczową- może on stanowić miejsce wylęgania się bakterii, wirusów, grzybów i glonów, gdyż ma ona charakter wody stojącej. W wyniku sprzyjających warunku biochemicznych ( temperatura, wilgotność, nasłonecznienie) woda stojąca w niedługim czasie będzie mieć charakter wody zakwitłej, w której następuje efekt masowego rozwoju fitoplanktonu, nie wykluczając sinic w zbiorniku retencyjnym. W czasie zakwitu ilość ich jest tak duża, że są widoczne gołym okiem, nadają wodzie charakterystyczne zabarwienie i powodują silne jej zmętnienie oraz nie zawsze przyjemny zapach.
Dodatkowo informujemy ,że woda w zbiorniku na wody opadowe nie jest przeznaczona do spożycia, ponieważ nie została poddana procesowi uzdatniania i nie powinna stanowić elementu zabawy w rękach małych dzieci z uwagi na prawdopodobieństwo jej niezamierzonego spożycia i wywołania zatrucia pokarmowego, do którego może dojść podczas kontaktu dłoni zanieczyszczonych wodą i błotem z jamą pokarmową dziecka. Do zatrucia może dojść także w słoneczne dni, gdy z powodu upałów i pragnienia , dzieci będą chciały ugasić pragnienie. Nie ma możliwości zapewnienia stałego nadzoru nad punktem czerpalnym znajdującym się na zbiorniku opadowym.
Koszt huśtawki-hamaka posiadającego certyfikat to koszt ok. 10 000 zł(1 szt.), zamiast kuchni błotnej i zbiornika sugerujemy -2 szt.
Proponowana lokalizacja nie pozwoli na dojazd sprzętu ciężkiego koniecznego do wykonania zadania. Prosimy o wskazanie nowej lokalizacji, proponujemy działkę nr 2007.
Data publikacji: 2023-05-31 12:53