Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Zamontowanie progu zwalniającego na ul. Krokowskiej w okolicy Szkoły Podstawowej nr 40 (2023/CHY/0005)
Imię: | Paulina |
Nazwisko: | Bańka |
E-mail: | p.banka@gdynia.pl |
Afiliacja w strukturze urzędu: | Wydział Inwestycji UM |
Lp. | Kryteria kontrolne | Tak | Nie | Trudno powiedzieć | Nie dotyczy |
---|---|---|---|---|---|
1. | --- | ||||
2. | --- | ||||
3. | --- | ||||
4. | --- | ||||
5. | --- | ||||
6. | |||||
7. | --- | ||||
8. | --- | ||||
9. | --- | ||||
10. | --- | ||||
11. | --- | ||||
12. | --- | ||||
13. | --- | ||||
14. | --- | ||||
15. | --- | ||||
16. | --- | ||||
17. | |||||
18. | --- | ||||
19. | --- | ||||
20. | --- | ||||
21. | --- | ||||
22. | |||||
23. |
---
22.05.2023. Autorka projektu wprowadziła zalecane zmiany do projektu.
17.05.2023. 1)W projekcie należy skorygować proponowaną lokalizację progu zwalniającego. Z uwagi na odwodnienie, należy go zlokalizować przed wpustem deszczowym. Próg będzie nadal zlokalizowany pomiędzy budynkami 7 i 8. Najlepiej zaznaczyć przybliżoną lokalizację okręgiem, ponieważ precyzyjna lokalizacja może wyklarować się dopiero przy projekcie.
2) Projekt wymaga uzupełnienia, o jaki próg zwalniający chodzi czy ma być wybudowany z kostki betonowej czy przykręcany z prefabrykatów (progi wykonane z kostki betonowej są trwalsze, te z prefabrykatów wymagają częstego uzupełniania/przykręcania elementów).
3) Do oszacowania kosztów przyda się informacja, że próg zwalniający powinien być wykonany na ograniczoną prędkość przejazdu do 30 km/h, wówczas nie ma konieczności oznakowywania go znakami pionowymi, tylko znakiem poziomym P-25 - ulica Krokowska znajduje się w strefie ograniczonej prędkości do 30km/h.
17.05.2023. 1)W projekcie należy skorygować proponowaną lokalizację progu zwalniającego. Z uwagi na odwodnienie, należy go zlokalizować przed wpustem deszczowym. Próg będzie nadal zlokalizowany pomiędzy budynkami 7 i 8. Najlepiej zaznaczyć przybliżoną lokalizację okręgiem, ponieważ precyzyjna lokalizacja może wyklarować się dopiero przy projekcie.
2) Projekt wymaga uzupełnienia, o jaki próg zwalniający chodzi czy ma być wybudowany z kostki betonowej czy przykręcany z prefabrykatów (progi wykonane z kostki betonowej są trwalsze, te z prefabrykatów wymagają częstego uzupełniania/przykręcania elementów).
3) Do oszacowania kosztów przyda się informacja, że próg zwalniający powinien być wykonany na ograniczoną prędkość przejazdu do 30 km/h, wówczas nie ma konieczności oznakowywania go znakami pionowymi, tylko znakiem poziomym P-25 - ulica Krokowska znajduje się w strefie ograniczonej prędkości do 30km/h.
Data publikacji: 2023-05-24 10:05