Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Zabudowana wiata rowerowa przy Szkole Podstawowej nr 17 (2023/GRA/0009)

Imię: Joanna
Nazwisko: Maźniewska
E-mail: j.mazniewska@zdiz.gdynia.pl
Afiliacja w strukturze urzędu: Zarząd Dróg i Zieleni
Lp. Kryteria kontrolne Tak Nie Trudno powiedzieć Nie dotyczy
1. ---
2. ---
3. ---
4. ---
5. ---
6.
7. ---
8. ---
9. ---
10. ---
11. ---
12. ---
13. ---
14. ---
15. ---
16. ---
17.
18. ---
19. ---
20. ---
21. ---
22.
23.

---
1. We wniosku niedoszacowano wykonanie projektu budowlanego. (ok.10 000 zł)
2. Niedoszacowano koszt zakupu wiaty (ok. 40 000 zł/szt.) oraz stojaków do rowerów (ok. 250 zł/szt).
3. Należy przewidzieć wykonanie i montaż tablic z regulaminem korzystania z obiektów – nie uwzględniono w kosztach (ok. 2 000 zł)
4. Z uwagi na to, że wiatę usytuowano na sieci kanalizacyjnej sanitarnej oraz w taki sposób, iż przesłania okna lekcyjne, konieczna będzie zmiana lokalizacji. Proponowana nowa lokalizacja to plac przed wejściem głównym do szkoły po prawej stronie od wejścia głównego stojąc przodem do szkoły.
5. Należy uwzględnić konieczność w przypadku projektów zakładających budowę, rozbudowę, przebudowę lub remont infrastruktury–udostępnienie efektów realizacji projektu wszystkim zainteresowanym mieszkańcom przez co najmniej sześć godzin dziennie od poniedziałku do piątku (w przedziale czasowym 8-22) oraz przez dziesięć godzin dziennie w sobotę i niedzielę (w przedziale czasowym 8-22). Za udostępnienie mieszkańcom nie są uważane godziny wynajmów/użyczeń dla podmiotów gospodarczych, organizacji pozarządowych oraz klubów sportowych. Zasady użyczenia trzeba uzgodnić z dyrekcja szkoły nr 17.
6. Przyjęte w projekcie koszty należy traktować jako orientacyjne, a liczbę elementów wyposażenia, jak również ilości różnego rodzaju nawierzchni- jako propozycję wstępną, dająca możliwość wstępnego oszacowania kosztów realizacji zadania. Szacunkowe koszty realizacji inwestycji zostaną określone w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a faktyczny koszt będzie znany po rozstrzygnięciu przetargu na wybór wykonawcy robót budowlanych.
7. Ilość i rodzaj elementów wyposażenia i nawierzchni należy traktować jako orientacyjne, przedstawiające poglądowo charakter i funkcjonalność obiektu i służące wstępnemu określeniu kosztów realizacji zadania. Faktyczna ilość, rodzaj i charakter urządzeń i wyposażenia oraz sposób ich rozmieszczenia określi projekt zagospodarowania terenu, który będzie konsultowany z Wnioskodawca na etapie jego opracowania.
8. Na etapie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy uwzględnić zapewnienie dostępu do obiektu osobom z niepełnosprawnościami.
30.05.2023
Poproszę jeszcze o obrócenie wiaty zgodnie z ruchem wskazówek zegara
31.05.2023
Akceptacja. Naniesiono poprawki.
Data publikacji: 2023-05-31 14:38