Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Wybieg dla psów w okolicy ul. Stolarskiej 20 (wejście od ul. Białowieskiej) (2023/OBL/0011)

Imię: Joanna
Nazwisko: Maźniewska
E-mail: j.mazniewska@zdiz.gdynia.pl
Afiliacja w strukturze urzędu: Zarząd Dróg i Zieleni
Lp. Kryteria kontrolne Tak Nie Trudno powiedzieć Nie dotyczy
1. ---
2. ---
3. ---
4. ---
5. ---
6.
7. ---
8. ---
9. ---
10. ---
11. ---
12. ---
13. ---
14. ---
15. ---
16. ---
17.
18. ---
19. ---
20. ---
21. ---
22.
23.

---
1. Niedoszacowany koszt wykonania dokumentacji projektowo- kosztorysowej (ok. 30 000 zł)
2. Zaniżony koszt wykonania śluzy pełniącej funkcję furtki. Śluza składa się z dwóch furtek połączonych ogrodzeniem.
3. Nie uwzględniono kosztu wykonania ścieżek zapewniających dostęp osobom z niepełnosprawnościami. Muszą one mieć maksymalne pochylenie 5%.
4. Proszę zmniejszyć ilość koszy na śmieci do 2 szt.
5. Nie ma możliwości zasilenia wodą poideł dla psów z uwagi na brak przyłącza wody w okolicy. W związku z tym konieczne jest usunięcie tej pozycji.
6. Nie ma możliwości uzupełniania dozownika w worki na psie odchody. W związku z tym konieczne jest usunięcie tej pozycji.
7. Przyjęte w projekcie koszty należy traktować jako orientacyjne, a liczbę urządzeń i elementów wyposażenia, jak również ilości różnego rodzaju nawierzchni-jako propozycję wstępną, dająca możliwość wstępnego oszacowania kosztów realizacji zadania. Szacunkowe koszty realizacji inwestycji zostaną określone w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a faktyczny koszt budowy wybiegu będzie znany po rozstrzygnięciu przetargu na wybór wykonawcy robót budowlanych.
8. Ilość i rodzaj urządzeń zabawowych, wyposażenia i nawierzchni należy traktować jako orientacyjne, przedstawiające poglądowo charakter i funkcjonalność obiektu i służące wstępnemu określeniu kosztów realizacji zadania. Faktyczna ilość, rodzaj i charakter urządzeń i wyposażenia oraz sposób ich rozmieszczenia określi projekt zagospodarowania terenu, który będzie konsultowany z Wnioskodawca na etapie jego opracowania.
9. Na etapie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy uwzględnić zapewnienie dostępu do obiektu osobom z niepełnosprawnościami.
10. Proszę o korektę kosztów.
2023.05.26
Poprawiono koszty:
1. wykonania dokumentacji projektowo- kosztorysowej- koszt z 20 000 zł na 30 000 zł
2. wykonania śluzy pełniącej funkcję furtki- koszt z 2 000 zł na 8 000 zł
3. zmniejszono ilość koszy na śmieci do 2 szt.- koszt z 10 000 zł na 7 000 zł
4. Usunięto dozowniki worków i poidła- koszt z 8 000 zł na 0 zł
Przed przystąpieniem do realizacji zadania konieczne jest zawarcie umowy pomiędzy Gminą Miasta Gdyni a właścicielem gruntu określającą warunki użytkowania obiektu
2023.05.31
Po naniesieniu korekt zawarcie umowy pomiędzy Gminą Miasta Gdyni a właścicielem gruntu określającą warunki użytkowania obiektu możliwy do realizacji
Data publikacji: 2023-06-13 11:21