Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Wybieg dla psów w okolicy ul. Stolarskiej 20 (wejście od ul. Białowieskiej) (2023/OBL/0011)
Imię: | Joanna |
Nazwisko: | Maźniewska |
E-mail: | j.mazniewska@zdiz.gdynia.pl |
Afiliacja w strukturze urzędu: | Zarząd Dróg i Zieleni |
Lp. | Kryteria kontrolne | Tak | Nie | Trudno powiedzieć | Nie dotyczy |
---|---|---|---|---|---|
1. | --- | ||||
2. | --- | ||||
3. | --- | ||||
4. | --- | ||||
5. | --- | ||||
6. | |||||
7. | --- | ||||
8. | --- | ||||
9. | --- | ||||
10. | --- | ||||
11. | --- | ||||
12. | --- | ||||
13. | --- | ||||
14. | --- | ||||
15. | --- | ||||
16. | --- | ||||
17. | |||||
18. | --- | ||||
19. | --- | ||||
20. | --- | ||||
21. | --- | ||||
22. | |||||
23. |
---
1. Niedoszacowany koszt wykonania dokumentacji projektowo- kosztorysowej (ok. 30 000 zł)
2. Zaniżony koszt wykonania śluzy pełniącej funkcję furtki. Śluza składa się z dwóch furtek połączonych ogrodzeniem.
3. Nie uwzględniono kosztu wykonania ścieżek zapewniających dostęp osobom z niepełnosprawnościami. Muszą one mieć maksymalne pochylenie 5%.
4. Proszę zmniejszyć ilość koszy na śmieci do 2 szt.
5. Nie ma możliwości zasilenia wodą poideł dla psów z uwagi na brak przyłącza wody w okolicy. W związku z tym konieczne jest usunięcie tej pozycji.
6. Nie ma możliwości uzupełniania dozownika w worki na psie odchody. W związku z tym konieczne jest usunięcie tej pozycji.
7. Przyjęte w projekcie koszty należy traktować jako orientacyjne, a liczbę urządzeń i elementów wyposażenia, jak również ilości różnego rodzaju nawierzchni-jako propozycję wstępną, dająca możliwość wstępnego oszacowania kosztów realizacji zadania. Szacunkowe koszty realizacji inwestycji zostaną określone w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a faktyczny koszt budowy wybiegu będzie znany po rozstrzygnięciu przetargu na wybór wykonawcy robót budowlanych.
8. Ilość i rodzaj urządzeń zabawowych, wyposażenia i nawierzchni należy traktować jako orientacyjne, przedstawiające poglądowo charakter i funkcjonalność obiektu i służące wstępnemu określeniu kosztów realizacji zadania. Faktyczna ilość, rodzaj i charakter urządzeń i wyposażenia oraz sposób ich rozmieszczenia określi projekt zagospodarowania terenu, który będzie konsultowany z Wnioskodawca na etapie jego opracowania.
9. Na etapie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy uwzględnić zapewnienie dostępu do obiektu osobom z niepełnosprawnościami.
10. Proszę o korektę kosztów.
2023.05.26
Poprawiono koszty:
1. wykonania dokumentacji projektowo- kosztorysowej- koszt z 20 000 zł na 30 000 zł
2. wykonania śluzy pełniącej funkcję furtki- koszt z 2 000 zł na 8 000 zł
3. zmniejszono ilość koszy na śmieci do 2 szt.- koszt z 10 000 zł na 7 000 zł
4. Usunięto dozowniki worków i poidła- koszt z 8 000 zł na 0 zł
Przed przystąpieniem do realizacji zadania konieczne jest zawarcie umowy pomiędzy Gminą Miasta Gdyni a właścicielem gruntu określającą warunki użytkowania obiektu
2023.05.31
Po naniesieniu korekt zawarcie umowy pomiędzy Gminą Miasta Gdyni a właścicielem gruntu określającą warunki użytkowania obiektu możliwy do realizacji
2. Zaniżony koszt wykonania śluzy pełniącej funkcję furtki. Śluza składa się z dwóch furtek połączonych ogrodzeniem.
3. Nie uwzględniono kosztu wykonania ścieżek zapewniających dostęp osobom z niepełnosprawnościami. Muszą one mieć maksymalne pochylenie 5%.
4. Proszę zmniejszyć ilość koszy na śmieci do 2 szt.
5. Nie ma możliwości zasilenia wodą poideł dla psów z uwagi na brak przyłącza wody w okolicy. W związku z tym konieczne jest usunięcie tej pozycji.
6. Nie ma możliwości uzupełniania dozownika w worki na psie odchody. W związku z tym konieczne jest usunięcie tej pozycji.
7. Przyjęte w projekcie koszty należy traktować jako orientacyjne, a liczbę urządzeń i elementów wyposażenia, jak również ilości różnego rodzaju nawierzchni-jako propozycję wstępną, dająca możliwość wstępnego oszacowania kosztów realizacji zadania. Szacunkowe koszty realizacji inwestycji zostaną określone w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a faktyczny koszt budowy wybiegu będzie znany po rozstrzygnięciu przetargu na wybór wykonawcy robót budowlanych.
8. Ilość i rodzaj urządzeń zabawowych, wyposażenia i nawierzchni należy traktować jako orientacyjne, przedstawiające poglądowo charakter i funkcjonalność obiektu i służące wstępnemu określeniu kosztów realizacji zadania. Faktyczna ilość, rodzaj i charakter urządzeń i wyposażenia oraz sposób ich rozmieszczenia określi projekt zagospodarowania terenu, który będzie konsultowany z Wnioskodawca na etapie jego opracowania.
9. Na etapie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy uwzględnić zapewnienie dostępu do obiektu osobom z niepełnosprawnościami.
10. Proszę o korektę kosztów.
2023.05.26
Poprawiono koszty:
1. wykonania dokumentacji projektowo- kosztorysowej- koszt z 20 000 zł na 30 000 zł
2. wykonania śluzy pełniącej funkcję furtki- koszt z 2 000 zł na 8 000 zł
3. zmniejszono ilość koszy na śmieci do 2 szt.- koszt z 10 000 zł na 7 000 zł
4. Usunięto dozowniki worków i poidła- koszt z 8 000 zł na 0 zł
Przed przystąpieniem do realizacji zadania konieczne jest zawarcie umowy pomiędzy Gminą Miasta Gdyni a właścicielem gruntu określającą warunki użytkowania obiektu
2023.05.31
Po naniesieniu korekt zawarcie umowy pomiędzy Gminą Miasta Gdyni a właścicielem gruntu określającą warunki użytkowania obiektu możliwy do realizacji
Data publikacji: 2023-06-13 11:21