Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Przygotowanie gry planszowej o Gdyni z okresu XX-lecia międzywojennego (2024/OGM/0030)
Imię: | Sebastian |
Nazwisko: | Tyrakowski |
E-mail: | s.tyrakowski@muzeumemigracji.pl |
Afiliacja w strukturze urzędu: | Muzeum Emigracji |
Lp. | Kryteria kontrolne | Tak | Nie | Trudno powiedzieć | Nie dotyczy |
---|---|---|---|---|---|
1. | --- | ||||
2. | --- | ||||
3. | --- | ||||
4. | --- | ||||
5. | --- | ||||
6. | |||||
7. | --- | ||||
8. | --- | ||||
9. | --- | ||||
10. | --- | ||||
11. | --- | ||||
12. | --- | ||||
13. | --- | ||||
14. | --- | ||||
15. | --- | ||||
16. | --- | ||||
17. | |||||
18. | --- | ||||
19. | --- | ||||
20. | --- | ||||
21. | --- | ||||
22. | |||||
23. |
---
Realizacja możliwa z uwzględnieniem:
- bezkosztowej konsultacji/weryfikacji merytorycznej przez Muzeum Miasta
- aktualizacji pozycji budżetowych. Włączenie budżetów partycypujących podmiotów oraz ogólnego budżetu miasta (promocja/turystyka) w działania upowszechniające. Budżet projektu jest na tyle niski, że warto promocję sfinansować częściowo z innych środków
- wątpliwe jest dostepbość gry planoszowej w formie cyfrowej. Wymaga to zdecydowanie wyższego budżetu. Skupiłbym się na nowej, ciekawej klasycznej grze planszowej.
- zdefiniowanie wiekowej grupy docelowej, uwzględnienie poziomów trudności dla szerokiego odbiorcy
- doprecyzowanie okresu historycznego, który obejmuje gra. Zakres od Średniowiecza wydaje się bardzo odległy i mało znany przez większość odbiorców. Skupiłbym się osobiście na nowych obszarach, mało zbadanych zagadnieniach, dzielnicach Gdyni, ciekawostkach
- do rozważenia dodatkowa zwartość cyfrowa dostępna w sieci Internet, np. za pośrednictwem kodu QR, służąca za materiał do odpowiedzi na pytania w grze lub jako wskazówki. Np. wypowiedzi w nurcie historii mówionej, które gracze mogą uruchomić na telefonie w trakcie gry. W takim wypadku uwzględnienienie takie pozycji budżetowej w kosztorysie lub zaangażowanie jednostki miasta do realizacji.
- bezkosztowej konsultacji/weryfikacji merytorycznej przez Muzeum Miasta
- aktualizacji pozycji budżetowych. Włączenie budżetów partycypujących podmiotów oraz ogólnego budżetu miasta (promocja/turystyka) w działania upowszechniające. Budżet projektu jest na tyle niski, że warto promocję sfinansować częściowo z innych środków
- wątpliwe jest dostepbość gry planoszowej w formie cyfrowej. Wymaga to zdecydowanie wyższego budżetu. Skupiłbym się na nowej, ciekawej klasycznej grze planszowej.
- zdefiniowanie wiekowej grupy docelowej, uwzględnienie poziomów trudności dla szerokiego odbiorcy
- doprecyzowanie okresu historycznego, który obejmuje gra. Zakres od Średniowiecza wydaje się bardzo odległy i mało znany przez większość odbiorców. Skupiłbym się osobiście na nowych obszarach, mało zbadanych zagadnieniach, dzielnicach Gdyni, ciekawostkach
- do rozważenia dodatkowa zwartość cyfrowa dostępna w sieci Internet, np. za pośrednictwem kodu QR, służąca za materiał do odpowiedzi na pytania w grze lub jako wskazówki. Np. wypowiedzi w nurcie historii mówionej, które gracze mogą uruchomić na telefonie w trakcie gry. W takim wypadku uwzględnienienie takie pozycji budżetowej w kosztorysie lub zaangażowanie jednostki miasta do realizacji.
Data publikacji: 2024-05-31 13:29