Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Remont drogi rowerowej i chodnika wzdłuż ulicy Morskiej przy Technikum Mechanicznym (2024/GRA/0010)
Imię: | Nikola |
Nazwisko: | Janiuk |
E-mail: | nikola.janiuk@gdynia.pl |
Afiliacja w strukturze urzędu: | Wydział Ogrodnika Miasta |
Lp. | Kryteria kontrolne | Tak | Nie | Trudno powiedzieć | Nie dotyczy |
---|---|---|---|---|---|
1. | --- | ||||
2. | --- | ||||
3. | --- | ||||
4. | --- | ||||
5. | --- | ||||
6. | |||||
7. | --- | ||||
8. | --- | ||||
9. | --- | ||||
10. | --- | ||||
11. | --- | ||||
12. | --- | ||||
13. | --- | ||||
14. | --- | ||||
15. | --- | ||||
16. | --- | ||||
17. | |||||
18. | --- | ||||
19. | --- | ||||
20. | --- | ||||
21. | --- | ||||
22. | |||||
23. |
Zieleń
21.05.2024
1.Szczegółowe rozwiązania zadań projektowych, tj. technologia wykonania itp. będą rozpatrywane przez Wydział Ogrodnika Miasta pod względem wpływu na istniejącą zieleń na etapie projektu;
2.Inwestycja nie może kolidować z istniejącą zielenią i naruszać systemów korzeniowych istniejących drzew. Szczególną uwagę należy zwrócić na system korzeniowy widoczny w chodniku, prace powinny być wykonywane ręcznie zgodnie ze sztuką ogrodową. Wszelkie prace należy prowadzić w odległości minimum 1 m od rzutu korony istniejących drzew. Już na etapie dokumentacji projektowanej należy uwzględnić ochronę istniejącej zieleni na placu budowy oraz wzdłuż dróg tymczasowych oddzielając je ogrodzeniem lub stosując odeskowanie zgodnie ze sztuką ogrodową. W projekcie należy zastosować rozwiązania zapobiegające uszkodzeniu systemu korzeniowego;
3.Nie można ingerować w systemy korzeniowe, zwłaszcza w korzenie żywicielskie, które znajdują się w wierzchniej warstwie gleby (do głębokości 7 cm).
4.Rozwiązania zadań projektu nie mogą wpływać na komfort pieszych i ich bezpieczeństwo oraz ograniczenie ilości zieleni Miasta;
5.Przy istniejących drzewach należy stosować nawierzchnie, przepuszczające wodę opadową do gruntu;
6.Niedopuszczalny jest remont fragmentów drogi rowerowej i poprawa geometrii drogi rowerowej kosztem drogi dla pieszych oraz ich komfortu;
7.Dokumentację projektową należy uzgodnić z Wydziałem Ogrodnika Miasta. Musi ona zawierać przede wszystkim:
- inwentaryzację zieleni wraz z gospodarką drzewostanem naniesioną na Plan zagospodarowania terenu,
- rozwiązania zapobiegające uszkodzeniu systemów korzeniowych,
- wytyczne do ochrony drzew na placu budowy.
1.Szczegółowe rozwiązania zadań projektowych, tj. technologia wykonania itp. będą rozpatrywane przez Wydział Ogrodnika Miasta pod względem wpływu na istniejącą zieleń na etapie projektu;
2.Inwestycja nie może kolidować z istniejącą zielenią i naruszać systemów korzeniowych istniejących drzew. Szczególną uwagę należy zwrócić na system korzeniowy widoczny w chodniku, prace powinny być wykonywane ręcznie zgodnie ze sztuką ogrodową. Wszelkie prace należy prowadzić w odległości minimum 1 m od rzutu korony istniejących drzew. Już na etapie dokumentacji projektowanej należy uwzględnić ochronę istniejącej zieleni na placu budowy oraz wzdłuż dróg tymczasowych oddzielając je ogrodzeniem lub stosując odeskowanie zgodnie ze sztuką ogrodową. W projekcie należy zastosować rozwiązania zapobiegające uszkodzeniu systemu korzeniowego;
3.Nie można ingerować w systemy korzeniowe, zwłaszcza w korzenie żywicielskie, które znajdują się w wierzchniej warstwie gleby (do głębokości 7 cm).
4.Rozwiązania zadań projektu nie mogą wpływać na komfort pieszych i ich bezpieczeństwo oraz ograniczenie ilości zieleni Miasta;
5.Przy istniejących drzewach należy stosować nawierzchnie, przepuszczające wodę opadową do gruntu;
6.Niedopuszczalny jest remont fragmentów drogi rowerowej i poprawa geometrii drogi rowerowej kosztem drogi dla pieszych oraz ich komfortu;
7.Dokumentację projektową należy uzgodnić z Wydziałem Ogrodnika Miasta. Musi ona zawierać przede wszystkim:
- inwentaryzację zieleni wraz z gospodarką drzewostanem naniesioną na Plan zagospodarowania terenu,
- rozwiązania zapobiegające uszkodzeniu systemów korzeniowych,
- wytyczne do ochrony drzew na placu budowy.
Data publikacji: 2024-05-27 12:54