Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Umożliwienie ruchu pieszego w rejon ulicy Fregatowej poprzez bezpieczne skrzyżowanie ulicy Chwarznieńskiej i Fregatowej - wyznaczenie przejścia dla pieszych i progów zwalniających (2024/CHW/0002)
Imię: | Paulina |
Nazwisko: | Bańka |
E-mail: | p.banka@gdynia.pl |
Afiliacja w strukturze urzędu: | Wydział Inwestycji UM |
Lp. | Kryteria kontrolne | Tak | Nie | Trudno powiedzieć | Nie dotyczy |
---|---|---|---|---|---|
1. | --- | ||||
2. | --- | ||||
3. | --- | ||||
4. | --- | ||||
5. | --- | ||||
6. | |||||
7. | --- | ||||
8. | --- | ||||
9. | --- | ||||
10. | --- | ||||
11. | --- | ||||
12. | --- | ||||
13. | --- | ||||
14. | --- | ||||
15. | --- | ||||
16. | --- | ||||
17. | |||||
18. | --- | ||||
19. | --- | ||||
20. | --- | ||||
21. | --- | ||||
22. | |||||
23. |
organizacja ruchu
Wysłano uwagi do wnioskodawcy 27.05.2023
1. Nowe przejście dla pieszych musi być wyposażone w oświetlenie.
2. W celu uniknięcia wymijania wyspowych progów zwalniających należy zastosować progi na pasach ruchu w obu kierunkach lub separatory ruchu w linii ciągłej.
3. Przejście dla pieszych musi prowadzić użytkownika od chodnika do chodnika. Oprócz połączenia z istniejącym cpr, konieczność budowy chodnika od strony ul. Fregatowej (strefa oczekiwania przed przejściem oraz fragment wgłąb Fregatowej).
1. Nowe przejście dla pieszych musi być wyposażone w oświetlenie.
2. W celu uniknięcia wymijania wyspowych progów zwalniających należy zastosować progi na pasach ruchu w obu kierunkach lub separatory ruchu w linii ciągłej.
3. Przejście dla pieszych musi prowadzić użytkownika od chodnika do chodnika. Oprócz połączenia z istniejącym cpr, konieczność budowy chodnika od strony ul. Fregatowej (strefa oczekiwania przed przejściem oraz fragment wgłąb Fregatowej).
Data publikacji: 2024-06-27 15:05