Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Budowa ścieżek rowerowych wzdłuż ul. Zielonej, Dąbka, Śmidowicza - wybrane odcinki - oraz wyrównanie krawężników przy rondach Zielona/Bosmańska i Bosmańska/Dąbka (2024/OKS/0010)

Imię: Paweł
Nazwisko: Kimel
E-mail: p.kimel@gdynia.pl
Afiliacja w strukturze urzędu: Wydział Inwestycji
Lp. Kryteria kontrolne Tak Nie Trudno powiedzieć Nie dotyczy
1. ---
2. ---
3. ---
4. ---
5. ---
6.
7. ---
8. ---
9. ---
10. ---
11. ---
12. ---
13. ---
14. ---
15. ---
16. ---
17.
18. ---
19. ---
20. ---
21. ---
22.
23.

---
Aktualizacja 27.06.2024 r.:
Zmiany z 2024-06-06 16:04:51 wprowadzone w projekcie są niewystarczające.

AD 1. Należy konkretnie określić zakres projektu, który ma zostać poddany pod głosowanie
AD 2. Należy doliczyć koszty wykonania dokumentacji projektowej
AD 3. Zadania z opisem "długość do realizacji do limitu środków dla dzielnicy" oraz "o ile powyższe zadania nie wyczerpią puli" są niedopuszczalne, należy określić koszty zgodnie z cennikiem BO.

------------------

Aktualizacja 06.06.2024 r.:
Zmiany z 2024-06-06 00:52:00 wprowadzone w projekcie są niewystarczające.

W celu dopuszczenia projektu do głosowania należy dostosować się do wskazań zawartych w karcie weryfikacji oraz niniejszej wiadomości:

1. Zaktualizować opis projektu, doprecyzować elementy wchodzące w skład każdego zadania.
2. Poprawnie określić przybliżone koszty realizacji, wliczając w to wszystkie niezbędne do zrealizowania elementy każdego z proponowanych zadań, określając przestrzeń, w której droga będzie przebudowywana, w tym m.in.:
a) koszty wykonania dokumentacji projektowej (zgodnie z cennikiem BO wynoszą 10% kosztów realizacji);
b) koszty związane z budową przejazdów rowerowych (np. rozbudowa sygnalizatorów lub modyfikacja programu sygnalizacji świetlnej);
c) koszty oznakowania;
d) ewentualne koszty przebudowy/budowy chodników sąsiadujących z proponowanymi drogami dla rowerów, przebudowy lub modyfikacji peronów przystankowych.
3. Ograniczyć zakres projektu do zadań, na które są wystarczające środki z Budżetu Obywatelskiego w ramach limitu dla dzielnicy.

Zadania z opisem "długość do realizacji do limitu środków dla dzielnicy" oraz "o ile powyższe zadania nie wyczerpią puli" są niedopuszczalne, należy określić koszty zgodnie z cennikiem BO.

------------------
Należy skorygować przybliżone koszty realizacji projektu – składowe części zadania, uwzględniając koszt wszystkich dróg rowerowych widniejących w załącznikach, bądź skorygować załączniki by odpowiadały szacowanym kosztom.

Realizację należy przeprowadzić stosując wytyczne znajdujące się w dokumencie "Standardy równoważenia mobilności w projektowaniu dla Gminy Miasta Gdyni" dostępnym na stronie BO Gdyni: https://bo.gdynia.pl/poradnik-bo/dokumenty-2/.

Proponowane drogi dla rowerów wzdłuż ul. Dąbka powinny przewidywać przejazdy rowerowe przez ul. Zieloną oraz przebieg drogi dla rowerów powinien dowiązać się do istniejącej koncepcji drogi dla rowerów wzdłuż ul. Zielonej.
Powyższe należy uwzględnić w opisie zadania.
Data publikacji: 2024-06-27 12:31