Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Wyniesione przejścia dla pieszych na ul. Warszawskiej oraz sygnalizatory na skrzyżowaniu ul. Warszawskiej z ul. Nowogrodzką (2024/DZL/0003)
Imię: | Marcin |
Nazwisko: | Zawadziński |
E-mail: | m.zawadzinski@gdynia.pl |
Afiliacja w strukturze urzędu: | Wydział Inwestycji UM |
Lp. | Kryteria kontrolne | Tak | Nie | Trudno powiedzieć | Nie dotyczy |
---|---|---|---|---|---|
1. | --- | ||||
2. | --- | ||||
3. | --- | ||||
4. | --- | ||||
5. | --- | ||||
6. | |||||
7. | --- | ||||
8. | --- | ||||
9. | --- | ||||
10. | --- | ||||
11. | --- | ||||
12. | --- | ||||
13. | --- | ||||
14. | --- | ||||
15. | --- | ||||
16. | --- | ||||
17. | |||||
18. | --- | ||||
19. | --- | ||||
20. | --- | ||||
21. | --- | ||||
22. | |||||
23. |
Lokalizacja wyniesionych przejść dla pieszych, ocena bezpieczeństwa ruchu drogowego, czy przewidziano koszty związane z wprowadzeniem nowej organizacji ruchu (nie ich przewidywaną wielkość).
Pozostałe - do wiadomości dla dalszych Weryfikatorów projektu.
Pozostałe - do wiadomości dla dalszych Weryfikatorów projektu.
- rezygnacja z wyniesień przejść dla pieszych na skrzyżowaniu ulic Warszawskiej i Nowogrodzkiej. Skrzyżowanie to jest sterowane sygnalizacją świetlną i z tego tytułu poziom bezpieczeństwa dla pieszych jest na wysokim poziomie - występuje tu separacja grup użytkowników w czasie. Dodanie w tej lokalizacji wyniesień jest działaniem sprzecznym z warunkiem celowości i gospodarności projektu, ponieważ zwiększy to bezpieczeństwo pieszych w mało znaczącym stopniu. Jest to także powielenie istniejącej już infrastruktury - sygnalizacji świetlnej, która projektowana jest również z myślą o bezpieczeństwie pieszych.
- aktualizacji kosztów projektu pod kątem wyżej wymienionej zmiany,
- brak przewidzianych kosztów oznakowania poziomego i pionowego oraz dokumentacji projektowej nowej organizacji ruchu.
02.06.2024 - wprowadzono zmiany w projekcie zgodnie z przeprowadzoną korespondencją mailową.
- aktualizacji kosztów projektu pod kątem wyżej wymienionej zmiany,
- brak przewidzianych kosztów oznakowania poziomego i pionowego oraz dokumentacji projektowej nowej organizacji ruchu.
02.06.2024 - wprowadzono zmiany w projekcie zgodnie z przeprowadzoną korespondencją mailową.
Data publikacji: 2024-06-27 15:25