Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu "Modernizacja Przestrzeni Publicznej przy ulicy Kopernika i Parku przy Przystanku Cylkowskiego: Nowe Przejścia dla Pieszych, Progi Zwalniające i Strefy Rekreacji" (2024/RED/0017)
Imię: | Marcin |
Nazwisko: | Zawadziński |
E-mail: | m.zawadzinski@gdynia.pl |
Afiliacja w strukturze urzędu: | Wydział Inwestycji UM |
Lp. | Kryteria kontrolne | Tak | Nie | Trudno powiedzieć | Nie dotyczy |
---|---|---|---|---|---|
1. | --- | ||||
2. | --- | ||||
3. | --- | ||||
4. | --- | ||||
5. | --- | ||||
6. | |||||
7. | --- | ||||
8. | --- | ||||
9. | --- | ||||
10. | --- | ||||
11. | --- | ||||
12. | --- | ||||
13. | --- | ||||
14. | --- | ||||
15. | --- | ||||
16. | --- | ||||
17. | |||||
18. | --- | ||||
19. | --- | ||||
20. | --- | ||||
21. | --- | ||||
22. | |||||
23. |
Lokalizacja przejść dla pieszych, lokalizacja progów zwalniających, ocena bezpieczeństwa ruchu drogowego, czy przewidziano koszty związane z wprowadzeniem nowej organizacji ruchu (nie ich przewidywaną wielkość).
Pozostałe - do wiadomości dla dalszych Weryfikatorów projektu.
Pozostałe - do wiadomości dla dalszych Weryfikatorów projektu.
Lokalizacja przejść mogąca powodować zagrożenie bezpieczeństwa pieszych - przejście zlokalizowane naprzeciwko wyjścia z boiska (droga dla pieszych za wąska na barierki kanalizujące ruch), przejścia w okolicy przystanku autobusowego (ograniczenie widoczności podczas postoju autobusu).
Progi zwalniające na ul. Cylkowskiego w przypadku wymaganej rezygnacji z przejść dla pieszych w okolicy przystanku - nie są zasadne (celowość i gospodarność). W tej okolicy istnieje już bowiem środek spowolnienia ruchu w postaci wyniesionego przejścia.
Przewidziane w projekcie progi zwalniające znajdują się albo za blisko przejść dla pieszych, albo na łuku poziomym drogi - niezgodność z przepisami dot. lokalizowania progów zwalniających.
Brak przewidzianego kosztu dokumentacji projektowej nowej organizacji ruchu drogowego, znaków pionowych i poziomych.
Progi zwalniające na ul. Cylkowskiego w przypadku wymaganej rezygnacji z przejść dla pieszych w okolicy przystanku - nie są zasadne (celowość i gospodarność). W tej okolicy istnieje już bowiem środek spowolnienia ruchu w postaci wyniesionego przejścia.
Przewidziane w projekcie progi zwalniające znajdują się albo za blisko przejść dla pieszych, albo na łuku poziomym drogi - niezgodność z przepisami dot. lokalizowania progów zwalniających.
Brak przewidzianego kosztu dokumentacji projektowej nowej organizacji ruchu drogowego, znaków pionowych i poziomych.
Data publikacji: 2024-05-28 08:15