Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Remont nawierzchni ulicy Fredry na Kamiennej Górze (2024/KAG/0011)
Imię:
Andrzej
Nazwisko:
Krymski
E-mail:
a.krymski@gdynia.pl
Afiliacja w strukturze urzędu:
Wydział Inwestycji UM
Lp.
Kryteria kontrolne
Tak
Nie
Trudno powiedzieć
Nie dotyczy
1.
---
2.
---
3.
---
4.
---
5.
---
6.
7.
---
8.
---
9.
---
10.
---
11.
---
12.
---
13.
---
14.
---
15.
---
16.
---
17.
18.
---
19.
---
20.
---
21.
---
22.
23.
---
Występuje kolizja projektu BO [2024/KAG/0011] Remont nawierzchni ulicy Fredry na Kamiennej Górze z inwestycją gminną pn. „Budowa ul. A. Fredry i A. Necla w Gdyni” Część 1: Budowa ul. A Fredry w Gdyni wraz z infrastrukturą techniczną”. Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Gdyni posiada opracowaną dokumentację projektową wraz z decyzją ZRID - Decyzja nr RAAII.6740.8.3.2019.DR-78/ulica z dnia 20.03.2020r. Dnia 07.03.2024r. Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Gdyni wystąpił z wnioskiem o zmianę decyzji ZRID, a w dniu 10.05.2024r. otrzymał od Wojewody Pomorskiej zawiadomienie o wszczęciu postępowania.
Aplikacja wykorzystuje pliki cookies — korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej