Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Edupark Kacza – ścieżka edukacyjna wzdłuż zrenatalizowanej rzeki Kaczej (OGM/0071)
Imię: | Rafał |
Nazwisko: | Studziński |
E-mail: | r.studzinski@zdiz.gdynia.pl |
Afiliacja w strukturze urzędu: | ZDiZ |
Lp. | Kryteria kontrolne | Tak | Nie | Trudno powiedzieć | Nie dotyczy |
---|---|---|---|---|---|
1. | --- | ||||
2. | --- | ||||
3. | --- | ||||
4. | --- | ||||
5. | --- | ||||
6. | |||||
7. | --- | ||||
8. | --- | ||||
9. | --- | ||||
10. | --- | ||||
11. | --- | ||||
12. | --- | ||||
13. | --- | ||||
14. | --- | ||||
15. | --- | ||||
16. | --- | ||||
17. | |||||
18. | --- | ||||
19. | --- | ||||
20. | --- | ||||
21. | --- | ||||
22. | |||||
23. |
---
Uzupełnienie kosztów i doprecyzowania elementów do wykonania (kolizje). W przypadku przekroczenia kosztów zaleca się zmniejszenie zakresu, szczególnie w kontekście trudności w pokonaniu obiektów mostowych.
Zalecana szerokość ścieżki pieszo - rowerowej to 3,0 m. Zwężenia do 2,0 m są oczywiście możliwe przy omijaniu przeszkody.
Propozycja nie określa precyzyjnie rodzaju stosowanej nawierzchni, która dla prawidłowej eksploatacji ciągu będzie wymagała przeniesienia ciężaru małego pojazdu służb komunalnych (do 3,5 ) przynajmniej na większej części trasy z dojazdem od drogi publicznej. Wykonany szacunek samej ścieżki wygląda ok, przy czym zakłada kilka warunków, które są obecnie nie do przewidzenia bez wykonania badań geotechnicznych.
Projekt nie obejmuje połączenia z drogami publicznymi/ wewnętrznymi, które należałoby przy okazji wykonać.
Brak szacunku dla "rozbiórki fragmentów kolidujących z projektowanym ciągiem", które mogą stanowić istotny koszt. Czy nie należałoby ująć przebudowy urządzeń pomiędzy ul. Sieradzką a drogą eksploatacyjną od ul. Przemyskiej?
Przejście / przejazd pod obiektami mostowymi jest utrudniony / niebezpieczny. Zaleca się zmniejszenie zakresu do jednej strony torów, gdyż wykonanie prac po obu, bez zapewnienia bezpieczeństwa pod mostem wprowadza zagrożenie dla spacerowiczów.
Zalecana szerokość ścieżki pieszo - rowerowej to 3,0 m. Zwężenia do 2,0 m są oczywiście możliwe przy omijaniu przeszkody.
Propozycja nie określa precyzyjnie rodzaju stosowanej nawierzchni, która dla prawidłowej eksploatacji ciągu będzie wymagała przeniesienia ciężaru małego pojazdu służb komunalnych (do 3,5 ) przynajmniej na większej części trasy z dojazdem od drogi publicznej. Wykonany szacunek samej ścieżki wygląda ok, przy czym zakłada kilka warunków, które są obecnie nie do przewidzenia bez wykonania badań geotechnicznych.
Projekt nie obejmuje połączenia z drogami publicznymi/ wewnętrznymi, które należałoby przy okazji wykonać.
Brak szacunku dla "rozbiórki fragmentów kolidujących z projektowanym ciągiem", które mogą stanowić istotny koszt. Czy nie należałoby ująć przebudowy urządzeń pomiędzy ul. Sieradzką a drogą eksploatacyjną od ul. Przemyskiej?
Przejście / przejazd pod obiektami mostowymi jest utrudniony / niebezpieczny. Zaleca się zmniejszenie zakresu do jednej strony torów, gdyż wykonanie prac po obu, bez zapewnienia bezpieczeństwa pod mostem wprowadza zagrożenie dla spacerowiczów.
Data publikacji: 2020-05-11 11:24