Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Plac zabaw pomiędzy ulicami Benisławskiego 23, 25 i Płk. Dąbka 195 (2025/OBL/0008)
| Imię: | Anna |
| Nazwisko: | Janta |
| E-mail: | anna.janta@zdiz.gdynia.pl |
| Afiliacja w strukturze urzędu: | Zarząd Dróg i Zieleni |
| Lp. | Kryteria kontrolne | Tak | Nie | Trudno powiedzieć | Nie dotyczy |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | --- | ||||
| 2. | --- | ||||
| 3. | --- | ||||
| 4. | --- | ||||
| 5. | --- | ||||
| 6. | |||||
| 7. | --- | ||||
| 8. | --- | ||||
| 9. | --- | ||||
| 10. | --- | ||||
| 11. | --- | ||||
| 12. | --- | ||||
| 13. | --- | ||||
| 14. | --- | ||||
| 15. | --- | ||||
| 16. | --- | ||||
| 17. | |||||
| 18. | --- | ||||
| 19. | --- | ||||
| 20. | --- | ||||
| 21. | --- | ||||
| 22. | |||||
| 23. |
---
09.05.2025
- Ze względu na kolizje z sieciami uzbrojenia terenu oraz aby zachować wymaganą minimalna odległość 10 m od parkingu do strefy bezpiecznej urządzenia zabawowego, powierzchnia placu musi ulec pomniejszeniu.
- Należy zmniejszyć na mapie powierzchnie placu zabaw i zakres urządzeń zabawowych – zgodnie z cennikiem BO (do 200 m2 ), oraz uwzględniając powyższe. Wnioskowana kwotę sugeruje się zwiększyć do maksymalnej możliwej z puli dostępnych środków na daną dzielnice.
- Należy zaznaczyć, iż we wskazanej lokalizacji konieczne jest zachowanie przejścia będącego teraz naturalnym przedeptem. Ten stan rzeczy warunkuje również umiejscowienie furtek w ogrodzeniu, usytuowanie urządzeń oraz rozmieszczenie placu jest orientacyjne.
- W kosztorysie należy uwzględnić :
koszt wykonania kontroli pomontażowej - 5000 zł
koszt demontażu urządzeń zabawowych 300-400 zł netto/szt. - do ustalenia z zarządcą terenu.
- Proszę o nie wskazywanie konkretnych urządzeń jakie mają znaleźć się na placu zabaw tylko "propozycje zagospodarowania". Projekt zawiera wskazanie potencjalnego wykonawcy, trybu jego wyboru, nazw własnych lub znaków towarowych.
1. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r par. 4,19,40,41,70 i 71 w sprawie warunków technicznych , jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, wymagane jest zachowanie 10 metrowej odległości placu zabaw do drogi, okien pomieszczeń przeznaczonych na pobyt osób oraz wiat śmietnikowych i parkingów od 11 do 60 stanowisk.
2.Ilość i rodzaj urządzeń zabawowych, wyposażenia i nawierzchni należy traktować jako orientacyjne, przedstawiające poglądowo charakter i funkcjonalność obiektu i służące wstępnemu określeniu kosztów realizacji zadania. Faktyczna ilość, rodzaj i charakter urządzeń i wyposażenia oraz sposób ich rozmieszczenia określi projekt zagospodarowania terenu, który będzie konsultowany z Wnioskodawca na etapie jego opracowania.
3.Na etapie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy uwzględnić zapewnienie dostępu do obiektu osobom z niepełnosprawnościami.
4. Urządzenia placu zabaw muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa określone w obowiązujących przepisach i normach oraz posiadać certyfikaty zgodności z normami uprawniającymi do oznaczenia wyrobów znakiem bezpieczeństwa, wszelkie użyte materiały muszą posiadać atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
Zmiany należy wprowadzić do 16.05.2025
16.05.2025 Zmiany zostały wprowadzone
02.06.2025
Należy we wniosku uwzględnić utwardzone dojście do placu zabaw oraz dodać wartość projektu koszt jego wykonania.
Termin korekty : 06.06.2025
03.06.2025 Zmiany zostały wprowadzone
- Ze względu na kolizje z sieciami uzbrojenia terenu oraz aby zachować wymaganą minimalna odległość 10 m od parkingu do strefy bezpiecznej urządzenia zabawowego, powierzchnia placu musi ulec pomniejszeniu.
- Należy zmniejszyć na mapie powierzchnie placu zabaw i zakres urządzeń zabawowych – zgodnie z cennikiem BO (do 200 m2 ), oraz uwzględniając powyższe. Wnioskowana kwotę sugeruje się zwiększyć do maksymalnej możliwej z puli dostępnych środków na daną dzielnice.
- Należy zaznaczyć, iż we wskazanej lokalizacji konieczne jest zachowanie przejścia będącego teraz naturalnym przedeptem. Ten stan rzeczy warunkuje również umiejscowienie furtek w ogrodzeniu, usytuowanie urządzeń oraz rozmieszczenie placu jest orientacyjne.
- W kosztorysie należy uwzględnić :
koszt wykonania kontroli pomontażowej - 5000 zł
koszt demontażu urządzeń zabawowych 300-400 zł netto/szt. - do ustalenia z zarządcą terenu.
- Proszę o nie wskazywanie konkretnych urządzeń jakie mają znaleźć się na placu zabaw tylko "propozycje zagospodarowania". Projekt zawiera wskazanie potencjalnego wykonawcy, trybu jego wyboru, nazw własnych lub znaków towarowych.
1. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r par. 4,19,40,41,70 i 71 w sprawie warunków technicznych , jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, wymagane jest zachowanie 10 metrowej odległości placu zabaw do drogi, okien pomieszczeń przeznaczonych na pobyt osób oraz wiat śmietnikowych i parkingów od 11 do 60 stanowisk.
2.Ilość i rodzaj urządzeń zabawowych, wyposażenia i nawierzchni należy traktować jako orientacyjne, przedstawiające poglądowo charakter i funkcjonalność obiektu i służące wstępnemu określeniu kosztów realizacji zadania. Faktyczna ilość, rodzaj i charakter urządzeń i wyposażenia oraz sposób ich rozmieszczenia określi projekt zagospodarowania terenu, który będzie konsultowany z Wnioskodawca na etapie jego opracowania.
3.Na etapie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy uwzględnić zapewnienie dostępu do obiektu osobom z niepełnosprawnościami.
4. Urządzenia placu zabaw muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa określone w obowiązujących przepisach i normach oraz posiadać certyfikaty zgodności z normami uprawniającymi do oznaczenia wyrobów znakiem bezpieczeństwa, wszelkie użyte materiały muszą posiadać atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
Zmiany należy wprowadzić do 16.05.2025
16.05.2025 Zmiany zostały wprowadzone
02.06.2025
Należy we wniosku uwzględnić utwardzone dojście do placu zabaw oraz dodać wartość projektu koszt jego wykonania.
Termin korekty : 06.06.2025
03.06.2025 Zmiany zostały wprowadzone
Data publikacji: 2025-06-03 10:11