Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Remont ścieżki dla rowerzystów i rolkarzy na Bulwarze Nadmorskim (2025/KAG/0010)
| Imię: | Paweł |
| Nazwisko: | Kimel |
| E-mail: | pawel.kimel@gdynia.pl |
| Afiliacja w strukturze urzędu: | Wydział Inwestycji |
| Lp. | Kryteria kontrolne | Tak | Nie | Trudno powiedzieć | Nie dotyczy |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | --- | ||||
| 2. | --- | ||||
| 3. | --- | ||||
| 4. | --- | ||||
| 5. | --- | ||||
| 6. | |||||
| 7. | --- | ||||
| 8. | --- | ||||
| 9. | --- | ||||
| 10. | --- | ||||
| 11. | --- | ||||
| 12. | --- | ||||
| 13. | --- | ||||
| 14. | --- | ||||
| 15. | --- | ||||
| 16. | --- | ||||
| 17. | |||||
| 18. | --- | ||||
| 19. | --- | ||||
| 20. | --- | ||||
| 21. | --- | ||||
| 22. | |||||
| 23. |
---
Aktualizacja 23.05.2025 r.
z uwagi na limit środków dla dzielnicy oraz brak możliwości jednoczesnego remontu, dopuszcza się projekt do głosowania w zaproponowanym zakresie.
---
Projekt BO będzie możliwy do realizacji pod warunkiem opracowania projektu kompleksowego remontu nawierzchni wszystkich stref służących potrzebom mieszkańców i turystów - tj. całej szerokości przestrzeni dostępnej dla pieszych i rowerzystów. Fragmentaryczna przebudowa wybranej strefy jest niedopuszczalna pod względem zrównoważonej mobilności.
Należy rozszerzyć zakres remontu o przestrzeń pieszą z uwagi na bardzo duży ruch pieszy w tej przestrzeni.
Remont należy zrealizować zgodnie ze "Standardami równoważenia mobilności w projektowaniu dla Gdyni" oraz odpowiednimi kartami Standardów Dostępności dla Gdyni.
z uwagi na limit środków dla dzielnicy oraz brak możliwości jednoczesnego remontu, dopuszcza się projekt do głosowania w zaproponowanym zakresie.
---
Projekt BO będzie możliwy do realizacji pod warunkiem opracowania projektu kompleksowego remontu nawierzchni wszystkich stref służących potrzebom mieszkańców i turystów - tj. całej szerokości przestrzeni dostępnej dla pieszych i rowerzystów. Fragmentaryczna przebudowa wybranej strefy jest niedopuszczalna pod względem zrównoważonej mobilności.
Należy rozszerzyć zakres remontu o przestrzeń pieszą z uwagi na bardzo duży ruch pieszy w tej przestrzeni.
Remont należy zrealizować zgodnie ze "Standardami równoważenia mobilności w projektowaniu dla Gdyni" oraz odpowiednimi kartami Standardów Dostępności dla Gdyni.
Data publikacji: 2025-06-23 14:41