Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Remont ścieżki dla rowerzystów i rolkarzy na Bulwarze Nadmorskim (2025/KAG/0010)
Imię: | Paweł |
Nazwisko: | Kimel |
E-mail: | pawel.kimel@gdynia.pl |
Afiliacja w strukturze urzędu: | Wydział Inwestycji |
Lp. | Kryteria kontrolne | Tak | Nie | Trudno powiedzieć | Nie dotyczy |
---|---|---|---|---|---|
1. | --- | ||||
2. | --- | ||||
3. | --- | ||||
4. | --- | ||||
5. | --- | ||||
6. | |||||
7. | --- | ||||
8. | --- | ||||
9. | --- | ||||
10. | --- | ||||
11. | --- | ||||
12. | --- | ||||
13. | --- | ||||
14. | --- | ||||
15. | --- | ||||
16. | --- | ||||
17. | |||||
18. | --- | ||||
19. | --- | ||||
20. | --- | ||||
21. | --- | ||||
22. | |||||
23. |
---
Aktualizacja 23.05.2025 r.
z uwagi na limit środków dla dzielnicy oraz brak możliwości jednoczesnego remontu, dopuszcza się projekt do głosowania w zaproponowanym zakresie.
---
Projekt BO będzie możliwy do realizacji pod warunkiem opracowania projektu kompleksowego remontu nawierzchni wszystkich stref służących potrzebom mieszkańców i turystów - tj. całej szerokości przestrzeni dostępnej dla pieszych i rowerzystów. Fragmentaryczna przebudowa wybranej strefy jest niedopuszczalna pod względem zrównoważonej mobilności.
Należy rozszerzyć zakres remontu o przestrzeń pieszą z uwagi na bardzo duży ruch pieszy w tej przestrzeni.
Remont należy zrealizować zgodnie ze "Standardami równoważenia mobilności w projektowaniu dla Gdyni" oraz odpowiednimi kartami Standardów Dostępności dla Gdyni.
z uwagi na limit środków dla dzielnicy oraz brak możliwości jednoczesnego remontu, dopuszcza się projekt do głosowania w zaproponowanym zakresie.
---
Projekt BO będzie możliwy do realizacji pod warunkiem opracowania projektu kompleksowego remontu nawierzchni wszystkich stref służących potrzebom mieszkańców i turystów - tj. całej szerokości przestrzeni dostępnej dla pieszych i rowerzystów. Fragmentaryczna przebudowa wybranej strefy jest niedopuszczalna pod względem zrównoważonej mobilności.
Należy rozszerzyć zakres remontu o przestrzeń pieszą z uwagi na bardzo duży ruch pieszy w tej przestrzeni.
Remont należy zrealizować zgodnie ze "Standardami równoważenia mobilności w projektowaniu dla Gdyni" oraz odpowiednimi kartami Standardów Dostępności dla Gdyni.
Data publikacji: 2025-06-23 14:41