Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Budowa sygnalizacji świetlnej i przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu Wielkopolskiej i Spokojnej (MAK/0025)
Imię: | Ewa |
Nazwisko: | Jędrzejewska |
E-mail: | e.jedrzejewska@gdynia.pl |
Afiliacja w strukturze urzędu: | Wydział Inwestycji UM |
Kryteria kontrolne | Tak | Nie | Trudno powiedzieć | Nie dotyczy |
---|---|---|---|---|
--- | ||||
--- | ||||
--- | ||||
--- | ||||
--- | ||||
--- | ||||
--- | ||||
--- | ||||
--- | ||||
--- | ||||
--- | ||||
Teren objęty wnioskowanym projektem znajduje się w zakresie inwestycji miejskiej pn. "Budowa węzła integracyjnego transportu publicznego przy przystanku Pomorskiej Kolei Metropolitalnej Gdynia Karwiny” , dla której dnia 31 grudnia 2019 r. Wojewoda Pomorski wydał decyzję nr 17zrid/2019/MKH o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Ponadto koszt wykonania dokumentacji projektowej został błędnie wyliczony – zgodnie z cennikiem BO powinien wynosić ok. 20 % wartości robót budowlanych,czyli w tym przypadku ok. 80 tys. zł,a nie jak przyjęto 12,5 tys. - w konsekwencji koszt projektu będzie przekraczał dostępne do wykorzystania środki.
Ponadto koszt wykonania dokumentacji projektowej został błędnie wyliczony – zgodnie z cennikiem BO powinien wynosić ok. 20 % wartości robót budowlanych,czyli w tym przypadku ok. 80 tys. zł,a nie jak przyjęto 12,5 tys. - w konsekwencji koszt projektu będzie przekraczał dostępne do wykorzystania środki.
Data publikacji: 2020-05-03 14:48