Karta weryfikacji lokalizacji dla projektu Remont chodnika wzdłuż przystanku Chabrowa 01 przy ul. Kartuskiej w Gdyni Demptowie łącznie z ustawieniem dwóch przysiadaków (2022/PCD/0010)
Imię: | Magdalena |
Nazwisko: | Zalewska |
E-mail: | m.zalewska@gdynia.pl |
Afiliacja w strukturze urzędu: | Wydział Architektoniczno - Budowlany UM |
Lp. | Kryteria kontrolne | Tak | Nie | Nie dotyczy |
---|---|---|---|---|
1. | ||||
2. | ||||
3. | ||||
4. |
2022/PCD/0010
Ustawienie wiaty przy przystanku Chabrowa 01 wraz z remontem chodnika wzdłuż przystanku przy ul. Kartuskiej w Gdyni Demptowie
1. dz. nr 1151 (dr), 1296, obręb 0024 Pustki Cisowskie przy ul. Kartuskiej w Gdyni znajdują się na terenie, na którym nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego,
zgodnie z załącznikiem mapowym proponowana lokalizacja wiaty jest na terenie dz. nr 1297-dr i dz. nr 1151 (dr), natomiast dz. nr 1296 obejmuje wymianę chodnika.
Z uwagi na fakt, że dz. nr 1297 stanowi współwłasność osób fizycznych i gminy - wymagana zgoda wszystkich współwłaścicieli w/w działki
2. Zakres inwestycji polegający na wykonaniu w obrębie linii rozgraniczających ul Kartuskiej wiaty przy przystanku wraz z remontem chodnika kwalifikowany jako przebudowa drogi (bez zmiany granic pasa drogowego) – zgodnie art. 29 ust. 2 pkt 12 Prawa budowlanego, nie wymaga pozwolenia na budowę.
Natomiast w/w roboty, z zastrzeżeniem art. 29 ust. 3 i 4 pr. bud. wymagają dokonania zgłoszenia organowi administracji architektoniczno-budowlanej (art. 30 ust. 1 pkt 2 pr. bud.).
3. budowa wiaty przystankowej i remont chodnika - kwalifikowany jako remont obiektu budowlanego - wymaga zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (należy przedstawić projekt zagospodarowania terenu wykonany przez projektanta, posiadającego wymagane uprawnienia budowlane),
- przebudowa w/w drogi powinna spełniać wymogi wynikające z przepisów wynikających z:
a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
b) rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie,
4. wymagana zgoda zarządcy drogi i właściciela terenu (dz. nr 1297 stanowi współwłasność osób fizycznych),
5. wszelkie ewentualne kolizje z istniejącą infrastrukturą – na warunkach i w uzgodnieniu z właściwymi gestorami ze szczególnym uwzględnieniem istniejącej sieci gazowej (dz. 1297),
Ustawienie wiaty przy przystanku Chabrowa 01 wraz z remontem chodnika wzdłuż przystanku przy ul. Kartuskiej w Gdyni Demptowie
1. dz. nr 1151 (dr), 1296, obręb 0024 Pustki Cisowskie przy ul. Kartuskiej w Gdyni znajdują się na terenie, na którym nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego,
zgodnie z załącznikiem mapowym proponowana lokalizacja wiaty jest na terenie dz. nr 1297-dr i dz. nr 1151 (dr), natomiast dz. nr 1296 obejmuje wymianę chodnika.
Z uwagi na fakt, że dz. nr 1297 stanowi współwłasność osób fizycznych i gminy - wymagana zgoda wszystkich współwłaścicieli w/w działki
2. Zakres inwestycji polegający na wykonaniu w obrębie linii rozgraniczających ul Kartuskiej wiaty przy przystanku wraz z remontem chodnika kwalifikowany jako przebudowa drogi (bez zmiany granic pasa drogowego) – zgodnie art. 29 ust. 2 pkt 12 Prawa budowlanego, nie wymaga pozwolenia na budowę.
Natomiast w/w roboty, z zastrzeżeniem art. 29 ust. 3 i 4 pr. bud. wymagają dokonania zgłoszenia organowi administracji architektoniczno-budowlanej (art. 30 ust. 1 pkt 2 pr. bud.).
3. budowa wiaty przystankowej i remont chodnika - kwalifikowany jako remont obiektu budowlanego - wymaga zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (należy przedstawić projekt zagospodarowania terenu wykonany przez projektanta, posiadającego wymagane uprawnienia budowlane),
- przebudowa w/w drogi powinna spełniać wymogi wynikające z przepisów wynikających z:
a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
b) rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie,
4. wymagana zgoda zarządcy drogi i właściciela terenu (dz. nr 1297 stanowi współwłasność osób fizycznych),
5. wszelkie ewentualne kolizje z istniejącą infrastrukturą – na warunkach i w uzgodnieniu z właściwymi gestorami ze szczególnym uwzględnieniem istniejącej sieci gazowej (dz. 1297),
Data publikacji: 2022-05-05 12:29