Karta weryfikacji lokalizacji dla projektu Ogólnodostępna Wiata Rowerowa na Obłużu Leśnym przy Przedszkolu nr 29 (ul. Unruga 53) + rekompensata utraconej zieleni (OBL/0030)
Imię: | Monika |
Nazwisko: | Kroplewska |
E-mail: | m.kroplewska@gdynia.pl |
Afiliacja w strukturze urzędu: | Wydział Architektoniczno - Budowlany UM |
Lp. | Kryteria kontrolne | Tak | Nie | Nie dotyczy |
---|---|---|---|---|
1. | ||||
2. | ||||
3. | ||||
4. |
Dz. nr 38 obręb 0020 Obłuże przy ul. Unruga w Gdyni znajduje się na terenie, na którym nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Uchwałą nr V/91/19 Rady Miasta Gdyni z dnia 23 stycznia 2019 r. przystąpiono do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania nr 0306 części dzielnic Obłuże i Pogórze w Gdyni, rejonu ulic E. Kwiatkowskiego, adm. J. Unruga i kpt. A. Ledóchowskiego.
Budowa wiaty jako obiekt małej architektury w miejscach wymaga zgłoszenia organowi administracyjno-budowlanemu. Do zgłoszenia należy przedstawić projekt zagospodarowania terenu wykonany przez projektanta, posiadającego wymagane uprawnienia budowlane, dołączając zgodę właściciela terenu.
Budowa wiaty w pasie drogowym jako urządzenie służące obsłudze ruchu nie wymaga ani zgłoszenia ani pozwolenia.
Wszystkie elementy wyposażenia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa określone w obowiązujących przepisach i normach oraz posiadać certyfikaty zgodności z normami uprawniającymi do oznaczenia wyrobów znakiem bezpieczeństwa, ponadto wszystkie użyte materiały muszą posiadać atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
W ewentualne kolizje z istniejącą infrastrukturą – na warunkach i w uzgodnieniu z właściwymi gestorami.
Inwestycje uzgodnić z zarządcą drogi.
Budowa wiaty jako obiekt małej architektury w miejscach wymaga zgłoszenia organowi administracyjno-budowlanemu. Do zgłoszenia należy przedstawić projekt zagospodarowania terenu wykonany przez projektanta, posiadającego wymagane uprawnienia budowlane, dołączając zgodę właściciela terenu.
Budowa wiaty w pasie drogowym jako urządzenie służące obsłudze ruchu nie wymaga ani zgłoszenia ani pozwolenia.
Wszystkie elementy wyposażenia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa określone w obowiązujących przepisach i normach oraz posiadać certyfikaty zgodności z normami uprawniającymi do oznaczenia wyrobów znakiem bezpieczeństwa, ponadto wszystkie użyte materiały muszą posiadać atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
W ewentualne kolizje z istniejącą infrastrukturą – na warunkach i w uzgodnieniu z właściwymi gestorami.
Inwestycje uzgodnić z zarządcą drogi.
Data publikacji: 2020-04-01 17:13