Festyn sportowy w Szkole Podstawowej nr 33 na Oksywiu (5)
Skrócony opis projektu
Drodzy Głosujący ,
Projekt ma na celu zorganizowanie festynu sportowego we wrześniu dla dzieci z naszego osiedla,
Dzieci będą podzielone na grupy wiekowe i wezmą udział w Oksywskim mini runmageddon.
Po ukończeniu każdy uczestnik otrzyma medal.
Aktywne spędzanie czasu na świeżym powietrzu pozwoli zaszczepić ducha sportu oraz zdrowej rywalizacji w naszych dzieciach.
Charakter projektu
Dzielnicowy, Oksywie
Typ projektu
Projekt mały
Kategorie projektu
sport i rekreacja
Lokalizacja projektu - Adres
Szkoła Podstawowa nr 33 Gdynia Oksywie, ul Godebskiego 8Lokalizacja projektu - Opis lokalizacji
Szkoła Podstawowa nr 33 Gdynia Oksywie, ul Godebskiego 8Numery i obręby działek
Działka nr 1112Własność działek
M. GdyniaSzczegółowy opis projektu
Projekt ma na celu zorganizowanie:
- Biegu z przeszkodowe,
– czołganie się pod siatką.
– wspinania się
– biegu z obciążeniem
- przetaczanie opon
– rzut do celu
– zagadka matematyczna lub zapamiętanie ciągu cyfr,
– przeszkody sprawnościowe
Projektowanie uniwersalne
Nie
Uzasadnienie projektowania uniwersalnego:
Nie będzie możliwości, aby osoba z niepełnosprawnością ruchową mogła skorzystać z festynu ze względu na takie konkurencje jak bieg przez przeszkody, czołganie się, skakanie itp.
Cel projektu i uzasadnienie potrzeby jego realizacji
Drodzy Głosujący ,
Projekt ma na celu zorganizowanie festynu sportowego we wrześniu dla dzieci z naszego osiedla,
Dzieci będą podzielone na grupy wiekowe i wezmą udział w Oksywskim mini runmageddon.
Po ukończeniu każdy uczestnik otrzyma medal.
Aktywne spędzanie czasu na świeżym powietrzu pozwoli zaszczepić ducha sportu oraz zdrowej rywalizacji w naszych dzieciach.
Przybliżone koszty realizacji projektu
Lp. | Składowe części zadania (m.in. opis, cena ilość) | Koszt (cena x ilość) |
---|---|---|
1 | Medale 8zł x 200szt | 1600 zł |
2 | Licencja muzyczna | 500 zł |
3 | Ratownik medyczny | 400 zł |
4 | Ubezpieczenie festynu | 300 zł |
5 | Koszt obsługi w czasie wydarzenia | 800 zł |
6 | Zakup sprzętu, dyplomy, woda dla każdego uczesnika, liny , piłki, paletki, skakanki, materace, skrzynie. | 9000 zł |
7 | Sprzątanie terenu | 1000 zł |
Przybliżony łączny koszt realizacji projektu: | 13600 zł |