Zakup nowości wydawniczych, gier planszowych i e-booków do Biblioteki Butikowej (Wiczlino)

W trakcie weryfikacji szczegółowej
fatmamac (katarzyna.sokolowska.maciejak@gmail.com)
projektodawca

Skrócony opis projektu

W ramach projektu zaplanowany jest zakup nowości wydawniczych do Biblioteki Butikowej, poszerzenie ofert gier planszowych dla dzieci i dorosłych, a także zwiększenie liczby kodów do e-booków. Projekt odpowiada na na potrzeby mieszkańców dzielnicy dzięki dostępowi do zbiorów o różnej tematyce, popularyzuje czytelnictwo i tworzy potrzebę częstego odwiedzania biblioteki.


Charakter projektu

Dzielnicowy, Chwarzno-Wiczlino

Typ projektu

Projekt mały

Kategorie projektu

kultura, edukacja


Lokalizacja projektu - Adres

Biblioteka Butikowa ul. Wiczlińska 50a

Lokalizacja projektu - Opis lokalizacji

Biblioteka Butikowa - Filia Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdyni


Numery i obręby działek


Własność działek

M. Gdynia

Szczegółowy opis projektu

Uzupełnienie księgozbioru Biblioteki Butikowej, aby spełnić oczekiwania czytelnicze mieszkańców dzielnicy. Poszerzenie oferty gier planszowych dla dzieci i dorosłych, a także zwieszenie liczby kodów dostępu do e-booków. Spełnienie tych celów umożliwi popularyzację czytelnictwa we wszystkich grupach wiekowych, a także przedstawi Bibliotekę jako ważne miejsce na mapie dzielnicy. „Uwaga budżet skalkulowano w oparciu o koszty planowane. W trakcie realizacji projektu zaplanowane kwoty mogą zostać przesunięte pomiędzy poszczególnymi pozycjami budżetu przedsięwzięcia, tak aby nie uległa zmianie ogólna kwota projektu.”

Projektowanie uniwersalne

Tak

Cel projektu i uzasadnienie potrzeby jego realizacji

Celem projektu jest uzupełnienie księgozbioru Biblioteki Butikowej o nowości wydawnicze, gry planszowe, a także zwiększenie liczby dostępnych kodów do e-booków. Coraz większe zainteresowanie czytelników wymaga urozmaicenia księgozbioru, aby dotrzeć z ofertą do wszystkich mieszkańców dzielnicy.

Przybliżone koszty realizacji projektu

Lp. Składowe części zadania (m.in. opis, cena ilość) Koszt (cena x ilość)
1Uzupełnienie zbiorów bibliotecznych (nowości wydawnicze, gry planszowe)16000 zł
2Zakup kodów dostępu do e-booków4000 zł
Przybliżony łączny koszt realizacji projektu: 20000 zł

Załączniki



Komentarze


Ten projekt nie posiada komentarzy