Zakup nowości wydawniczych, gier planszowych i e-booków do Biblioteki Butikowej (Wiczlino) (10)
Skrócony opis projektu
W ramach projektu zaplanowany jest zakup nowości wydawniczych do Biblioteki Butikowej, poszerzenie ofert gier planszowych dla dzieci i dorosłych, a także zwiększenie liczby kodów do e-booków. Projekt odpowiada na na potrzeby mieszkańców dzielnicy dzięki dostępowi do zbiorów o różnej tematyce, popularyzuje czytelnictwo i tworzy potrzebę częstego odwiedzania biblioteki.
Charakter projektu
Dzielnicowy, Chwarzno-Wiczlino
Typ projektu
Projekt mały
Kategorie projektu
kultura, edukacja
Lokalizacja projektu - Adres
Biblioteka Butikowa ul. Wiczlińska 50aLokalizacja projektu - Opis lokalizacji
Biblioteka Butikowa - Filia Miejskiej Biblioteki Publicznej w GdyniNumery i obręby działek
Własność działek
M. GdyniaSzczegółowy opis projektu
Uzupełnienie księgozbioru Biblioteki Butikowej, aby spełnić oczekiwania czytelnicze mieszkańców dzielnicy. Poszerzenie oferty gier planszowych dla dzieci i dorosłych, a także zwieszenie liczby kodów dostępu do e-booków. Spełnienie tych celów umożliwi popularyzację czytelnictwa we wszystkich grupach wiekowych, a także przedstawi Bibliotekę jako ważne miejsce na mapie dzielnicy. „Uwaga budżet skalkulowano w oparciu o koszty planowane. W trakcie realizacji projektu zaplanowane kwoty mogą zostać przesunięte pomiędzy poszczególnymi pozycjami budżetu przedsięwzięcia, tak aby nie uległa zmianie ogólna kwota projektu.”
Projektowanie uniwersalne
Tak
Cel projektu i uzasadnienie potrzeby jego realizacji
Celem projektu jest uzupełnienie księgozbioru Biblioteki Butikowej o nowości wydawnicze, gry planszowe, a także zwiększenie liczby dostępnych kodów do e-booków. Coraz większe zainteresowanie czytelników wymaga urozmaicenia księgozbioru, aby dotrzeć z ofertą do wszystkich mieszkańców dzielnicy.
Przybliżone koszty realizacji projektu
Lp. | Składowe części zadania (m.in. opis, cena ilość) | Koszt (cena x ilość) |
---|---|---|
1 | Uzupełnienie zbiorów bibliotecznych (nowości wydawnicze, gry planszowe) | 16000 zł |
2 | Zakup kodów dostępu do e-booków | 4000 zł |
Przybliżony łączny koszt realizacji projektu: | 20000 zł |