Poprawa bezpieczeństwa dzieci w drodze do Szkoły Podstawowej nr 37 - montaż barierek ochronnych (1)
Skrócony opis projektu
Bezpieczeństwo dzieci to nasz priorytet. Dlatego proszę o wsparcie mojego projektu montażu barierek ochronnych między chodnikiem prowadzącym do „zielonej szkoły” a betonowym rowem melioracyjnym - na długości około 40 metrów. Ten rów stanowi poważne zagrożenie, zwłaszcza dla najmłodszych mieszkańców oraz osób, które przemieszczają się na rolkach, rowerze czy hulajnodze. Warto zaznaczyć, że jego głębokość sięga nawet ok 1,3 metra. Poprawa bezpieczeństwa pieszych, zwłaszcza dzieci w drodze do szkoły, jest naszym wspólnym celem – dlatego bardzo proszę o Państwa głosy.
Charakter projektu
Dzielnicowy, Chwarzno-Wiczlino
Typ projektu
Projekt duży
Kategorie projektu
przestrzeń publiczna
Lokalizacja projektu - Adres
ul. WiczlińskaLokalizacja projektu - Opis lokalizacji
ciąg pieszo-rowerowy wzdłuż ulicy Wiczlińskiej, między wjazdem w ulicę Bp. Pelczara a ulicą Wiczlińską 91Numery i obręby działek
4272 i 4273 obręb Chwarzno-WiczlinoWłasność działek
M. GdyniaSzczegółowy opis projektu
Bezpieczeństwo dzieci to nasz priorytet. Dlatego proszę o wsparcie mojego projektu montażu barierek ochronnych między chodnikiem prowadzącym do „zielonej szkoły” a betonowym rowem melioracyjnym - na długości około 40 metrów. Ten rów stanowi poważne zagrożenie, zwłaszcza dla najmłodszych mieszkańców oraz osób, które przemieszczają się na rolkach, rowerze czy hulajnodze. Warto zaznaczyć, że jego głębokość sięga nawet ok 1,3 metra. Poprawa bezpieczeństwa pieszych, zwłaszcza dzieci w drodze do szkoły, jest naszym wspólnym celem – dlatego bardzo proszę o Państwa głosy.
Projektowanie uniwersalne
Tak
Cel projektu i uzasadnienie potrzeby jego realizacji
Bezpieczeństwo pieszych, szczególnie dzieci w drodze do szkoły. Rów melioracyjny stanowi potencjalne zagrożenie, zwłaszcza w przypadku małych dzieci, które mogą mieć trudności w utrzymaniu równowagi i mogą przypadkowo spaść do rowu. To samo ryzyko dotyczy uczniów poruszających się na rowerze, rolkach czy hulajnodze.
Przybliżone koszty realizacji projektu
Lp. | Składowe części zadania (m.in. opis, cena ilość) | Koszt (cena x ilość) |
---|---|---|
1 | 27 barierek ochronnych typu U-11a, lub podobne zamontowane wzdłuż ulicy Maćka z Bogdańca (załączone zdjęcie) | 28000 zł |
2 | Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu | 2000 zł |
3 | 0 zł | |
Przybliżony łączny koszt realizacji projektu: | 30000 zł |