Poprawa bezpieczeństwa dzieci w drodze do Szkoły Podstawowej nr 37 - montaż barierek ochronnych (1)

Projekt wybrany w głosowaniu
Alicja Gadomska
projektodawca

Skrócony opis projektu

Bezpieczeństwo dzieci to nasz priorytet. Dlatego proszę o wsparcie mojego projektu montażu barierek ochronnych między chodnikiem prowadzącym do „zielonej szkoły” a betonowym rowem melioracyjnym - na długości około 40 metrów. Ten rów stanowi poważne zagrożenie, zwłaszcza dla najmłodszych mieszkańców oraz osób, które przemieszczają się na rolkach, rowerze czy hulajnodze. Warto zaznaczyć, że jego głębokość sięga nawet ok 1,3 metra. Poprawa bezpieczeństwa pieszych, zwłaszcza dzieci w drodze do szkoły, jest naszym wspólnym celem – dlatego bardzo proszę o Państwa głosy.


Charakter projektu

Dzielnicowy, Chwarzno-Wiczlino

Typ projektu

Projekt duży

Kategorie projektu

przestrzeń publiczna


Lokalizacja projektu - Adres

ul. Wiczlińska

Lokalizacja projektu - Opis lokalizacji

ciąg pieszo-rowerowy wzdłuż ulicy Wiczlińskiej, między wjazdem w ulicę Bp. Pelczara a ulicą Wiczlińską 91


Numery i obręby działek

4272 i 4273 obręb Chwarzno-Wiczlino

Własność działek

M. Gdynia

Szczegółowy opis projektu

Bezpieczeństwo dzieci to nasz priorytet. Dlatego proszę o wsparcie mojego projektu montażu barierek ochronnych między chodnikiem prowadzącym do „zielonej szkoły” a betonowym rowem melioracyjnym - na długości około 40 metrów. Ten rów stanowi poważne zagrożenie, zwłaszcza dla najmłodszych mieszkańców oraz osób, które przemieszczają się na rolkach, rowerze czy hulajnodze. Warto zaznaczyć, że jego głębokość sięga nawet ok 1,3 metra. Poprawa bezpieczeństwa pieszych, zwłaszcza dzieci w drodze do szkoły, jest naszym wspólnym celem – dlatego bardzo proszę o Państwa głosy.

Projektowanie uniwersalne

Tak

Cel projektu i uzasadnienie potrzeby jego realizacji

Bezpieczeństwo pieszych, szczególnie dzieci w drodze do szkoły. Rów melioracyjny stanowi potencjalne zagrożenie, zwłaszcza w przypadku małych dzieci, które mogą mieć trudności w utrzymaniu równowagi i mogą przypadkowo spaść do rowu. To samo ryzyko dotyczy uczniów poruszających się na rowerze, rolkach czy hulajnodze.

Przybliżone koszty realizacji projektu

Lp. Składowe części zadania (m.in. opis, cena ilość) Koszt (cena x ilość)
127 barierek ochronnych typu U-11a, lub podobne zamontowane wzdłuż ulicy Maćka z Bogdańca (załączone zdjęcie)28000 zł
2Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu 2000 zł
30 zł
Przybliżony łączny koszt realizacji projektu: 30000 zł



Komentarze


Ten projekt nie posiada komentarzy