Strefa Tempo 30 w Małym Kacku - nowe progi zwalniajace

W trakcie weryfikacji szczegółowej
Krzysztof Jędrzejewski
projektodawca

Skrócony opis projektu

Większość dróg w obrębie dzielnicy Mały Kack, to drogi w strefie Tempo 30. Do tego aby strefa funkcjonowała zgodnie z zamierzeniami muszą istnieć fizyczne ograniczenia, które spowodują ograniczanie prędkości.


Charakter projektu

Dzielnicowy, Mały Kack

Typ projektu

Projekt duży

Kategorie projektu

komunikacja i organizacja ruchu


Lokalizacja projektu - Adres

Ulice objęte strefą tempo 30

Lokalizacja projektu - Opis lokalizacji

ul. Kaliska na odcinku od Łowickiej do Lipnowskiej
ul. Kaliska na odcinku od poszerzenia do ulicy Radomskiej
ul. Strzelców na odcinku od ulicy Grenadierów w stronę Lasu
ul. Olkuska na odcinku od Łowickiej do Lipnowskiej
ul. Piotrkowska na odcinku od Sandomierskiej do Łowickiej oraz na odcinku od Lipnowskiej do Radomskiej
ul. Sopocka wyniesione przejście dla pieszych
ul. Łowicka wyniesione przejście dla pieszych na wysokości Szkoły Amerykańskiej
dodatkowo montaż słupków na chodniku przy ulicy Parkowej na przeciwko nr 6


Numery i obręby działek

ul. Kaliska na odcinku od Łowickiej do Lipnowskiej – dz. 392, obr. Mały Kack;
ul. Kaliska na odcinku od poszerzenia do ulicy Radomskiej - dz. 392, obr. Mały Kack;
ul. Strzelców na odcinku od ulicy Grenadierów w stronę Lasu - dz. 2220 i 2177, obr. Mały Kack;
ul. Olkuska na odcinku od Łowickiej do Lipnowskiej - dz. 160, obr. Mały Kack;
ul. Piotrkowska na odcinku od Sandomierskiej do Łowickiej - dz. 491, obr. Mały Kack;
ul. Piotrkowska na odcinku od Lipnowskiej do Radomskiej - dz. 348, obr. Mały Kack;
ul. Sopocka wyniesione przejście dla pieszych – 2655 obr. Wielki Kack oraz 2654 obr. Wielki Kack,
ul. Łowicka wyniesione przejście dla pieszych na wysokości Szkoły Amerykańskiej - 616/13 oraz 1522, obr. Mały Kack;
montaż słupków na chodniku przy ulicy Parkowej na przeciwko nr 6 - dz. 3137, obr. Mały Kack;

Własność działek

M. Gdynia, Skarb Państwa

Szczegółowy opis projektu

Większość dróg w obrębie dzielnicy Mały Kack, to drogi w strefie Tempo 30. Do tego aby strefa funkcjonowała zgodnie z zamierzeniami muszą istnieć fizyczne ograniczenia, które spowodują ograniczanie prędkości. W związku z dużym zainteresowaniem w dzielnicy tym tematem chcielibyśmy zaproponować progi zwalniające w następujących miejscach.
ul. Kaliska na odcinku od Łowickiej do Lipnowskiej
ul. Kaliska na odcinku od poszerzenia do ulicy Radomskiej
ul. Strzelców na odcinku od ulicy Grenadierów w stronę Lasu
ul. Olkuska na odcinku od Łowickiej do Lipnowskiej
ul. Piotrkowska na odcinku od Sandomierskiej do Łowickiej oraz na odcinku od Lipnowskiej do Radomskiej
ul. Sopocka wyniesione przejście dla pieszych
ul. Łowicka wyniesione przejście dla pieszych na wysokości Szkoły Amerykańskiej
dodatkowo montaż słupków na chodniku przy ulicy Parkowej na przeciwko nr 6

Projektowanie uniwersalne

Tak

Cel projektu i uzasadnienie potrzeby jego realizacji

Większość dróg w obrębie dzielnicy Mały Kack, to drogi w strefie Tempo 30. Do tego aby strefa funkcjonowała zgodnie z zamierzeniami muszą istnieć fizyczne ograniczenia, które spowodują ograniczanie prędkości. W związku z dużym zainteresowaniem w dzielnicy tym tematem chcielibyśmy zaproponować progi zwalniające w następujących miejscach.

Przybliżone koszty realizacji projektu

Lp. Składowe części zadania (m.in. opis, cena ilość) Koszt (cena x ilość)
1Próg zwalniający x6120000 zł
2Wyniesione przejście dla pieszych x260000 zł
3Słupki na chodniku przy parkowej80000 zł
Przybliżony łączny koszt realizacji projektu: 260000 zł



Komentarze


Ten projekt nie posiada komentarzy