Progi zwalniające na ulicy Kaliskiej, Strzelców, Olkuskiej, Piotrkowskiej, Sopockiej i Łowickiej (2)
Skrócony opis projektu
Większość dróg w obrębie dzielnicy Mały Kack, to drogi w strefie Tempo 30. Do tego aby strefa funkcjonowała zgodnie z zamierzeniami muszą istnieć fizyczne ograniczenia, które spowodują ograniczanie prędkości.
Charakter projektu
Dzielnicowy, Mały Kack
Typ projektu
Projekt duży
Kategorie projektu
komunikacja i organizacja ruchu
Lokalizacja projektu - Adres
Ulice objęte strefą tempo 30Lokalizacja projektu - Opis lokalizacji
ul. Kaliska na odcinku od Łowickiej do Lipnowskiejul. Kaliska na odcinku od poszerzenia do ulicy Radomskiej
ul. Strzelców na odcinku od ulicy Grenadierów w stronę Lasu
ul. Olkuska na odcinku od Łowickiej do Lipnowskiej
ul. Piotrkowska na odcinku od Sandomierskiej do Łowickiej oraz na odcinku od Lipnowskiej do Radomskiej
ul. Sopocka wyniesione przejście dla pieszych
ul. Łowicka wyniesione przejście dla pieszych na wysokości Szkoły Amerykańskiej
dodatkowo montaż słupków na chodniku przy ulicy Parkowej na przeciwko nr 6
Numery i obręby działek
ul. Kaliska na odcinku od Łowickiej do Lipnowskiej – dz. 392, obr. Mały Kack;ul. Kaliska na odcinku od poszerzenia do ulicy Radomskiej - dz. 392, obr. Mały Kack;
ul. Strzelców na odcinku od ulicy Grenadierów w stronę Lasu - dz. 2220 i 2177, obr. Mały Kack;
ul. Olkuska na odcinku od Łowickiej do Lipnowskiej - dz. 160, obr. Mały Kack;
ul. Piotrkowska na odcinku od Sandomierskiej do Łowickiej - dz. 491, obr. Mały Kack;
ul. Piotrkowska na odcinku od Lipnowskiej do Radomskiej - dz. 348, obr. Mały Kack;
ul. Sopocka wyniesione przejście dla pieszych – 2655 obr. Wielki Kack oraz 2654 obr. Wielki Kack,
ul. Łowicka wyniesione przejście dla pieszych na wysokości Szkoły Amerykańskiej - 616/13 oraz 1522, obr. Mały Kack;
montaż słupków na chodniku przy ulicy Parkowej na przeciwko nr 6 - dz. 3137, obr. Mały Kack;
Własność działek
M. Gdynia, Skarb PaństwaSzczegółowy opis projektu
Większość dróg w obrębie dzielnicy Mały Kack, to drogi w strefie Tempo 30. Do tego aby strefa funkcjonowała zgodnie z zamierzeniami muszą istnieć fizyczne ograniczenia, które spowodują ograniczanie prędkości. W związku z dużym zainteresowaniem w dzielnicy tym tematem chcielibyśmy zaproponować progi zwalniające w następujących miejscach.
ul. Kaliska na odcinku od Łowickiej do Lipnowskiej
ul. Kaliska na odcinku od poszerzenia do ulicy Radomskiej
ul. Strzelców na odcinku od ulicy Grenadierów w stronę Lasu
ul. Olkuska na odcinku od Łowickiej do Lipnowskiej
ul. Piotrkowska na odcinku od Sandomierskiej do Łowickiej oraz na odcinku od Lipnowskiej do Radomskiej
ul. Sopocka wyniesione przejście dla pieszych
ul. Łowicka wyniesione przejście dla pieszych na wysokości Szkoły Amerykańskiej
dodatkowo montaż słupków na chodniku przy ulicy Parkowej na przeciwko nr 6
Projektowanie uniwersalne
Tak
Cel projektu i uzasadnienie potrzeby jego realizacji
Większość dróg w obrębie dzielnicy Mały Kack, to drogi w strefie Tempo 30. Do tego aby strefa funkcjonowała zgodnie z zamierzeniami muszą istnieć fizyczne ograniczenia, które spowodują ograniczanie prędkości. W związku z dużym zainteresowaniem w dzielnicy tym tematem chcielibyśmy zaproponować progi zwalniające w następujących miejscach.
Przybliżone koszty realizacji projektu
Lp. | Składowe części zadania (m.in. opis, cena ilość) | Koszt (cena x ilość) |
---|---|---|
1 | Próg zwalniający x6 | 120000 zł |
2 | Wyniesione przejście dla pieszych x2 | 60000 zł |
3 | Słupki na chodniku przy parkowej | 80000 zł |
Przybliżony łączny koszt realizacji projektu: | 260000 zł |