Gdyńskie rapowanie - konkurs na tekst piosenki o Gdyni w stylu rap, kompozycja, nagranie studyjne utworu, teledysk
Skrócony opis projektu
Gdyńskie rapowanie - konkurs na tekst piosenki o Gdyni w stylu rap, kompozycja, nagranie studyjne utworu, teledysk. Kilkuetapowy projekt oparty na aktywizacji młodzieży do napisania tekstu piosenki promującej miasto w nawiązaniu do znanego refrenu „morza szum, ptaków śpiew…”, kompozycji i nagraniu studyjnym oraz zarejestrowaniu i montażu teledysku z udziałem młodych mieszkańców Gdyni, idących razem ulicą Świętojańską.
Charakter projektu
Miejski w ramach Jubileuszowego Budżetu Obywatelskiego (JBO)
Typ projektu
Projekt duży
Kategorie projektu
kultura
Lokalizacja projektu - Adres
ul. Świętojańska, Gdynia (teledysk)Lokalizacja projektu - Opis lokalizacji
Numery i obręby działek
Własność działek
---Szczegółowy opis projektu
Gdyńskie rapowanie - konkurs na tekst piosenki o Gdyni w stylu rap, kompozycja, nagranie studyjne utworu, teledysk
Projekt zakłada kilka etapów: konkurs na najlepszy tekst piosenki rapowej o Gdyni - do konkursu mogłaby przystąpić gdyńska młodzież. Refren byłby oparty na refrenie piosenki zespołu Czerwone Gitary „Historia jednej znajomości”. Następnym etapem byłyby kompozycja i nagranie studyjne utworu, a finalnie - stworzenie scenariusza i realizacja nagrania teledysku do piosenki z udziałem dzieci i młodzieży zamieszkujących w Gdyni. Główny pomysł opiera się na swobodnym „pochodzie” uczestników teledysku przez ulicę Świętojańską w Gdyni rejestrowanym m.in. z drona, ale również kręconym z kamer naziemnych przez ekipę techniczną. Przedstawiałby on roześmianą, dobrze bawiącą się kreatywną młodzież, która w ten sposób chce promować swoje miasto. Ostatnią częścią tego etapu byłaby postprodukcja i montaż teledysku.
Projektowanie uniwersalne
Tak
Cel projektu i uzasadnienie potrzeby jego realizacji
Przedmiotem projektu jest organizacja konkursu dla młodzieży na najlepszy tekst piosenki rapowej o Gdyni, kompozycja, nagranie studyjne utworu oraz nakręcenie teledysku. Teledysk byłby rejestrowany m.in. z drona na ul. Świętojańskiej. W klipie brałyby udział dzieci i młodzież zamieszkujące Gdynię. Projekt ma na celu motywację dzieci i młodzieży do wspólnej kreatywnej aktywności w plenerze oraz promocję miasta jako podmiotu wspierającego artystyczny potencjał mieszkańców.
Przybliżone koszty realizacji projektu
Lp. | Składowe części zadania (m.in. opis, cena ilość) | Koszt (cena x ilość) |
---|---|---|
1 | Wynajęcie drona i operatora | 4000 zł |
2 | Wynajęcie ekipy kamerzystów wraz ze sprzętem | 8000 zł |
3 | Oświetlenie | 1000 zł |
4 | Montaż i postprodukcja | 4000 zł |
5 | Inne wydatki organizacyjne (rekwizyty, stroje, scenografia) | 30000 zł |
6 | Obsługa techniczna | 30000 zł |
7 | Medyk | 10000 zł |
8 | Ochrona | 10000 zł |
Przybliżony łączny koszt realizacji projektu: | 97000 zł |