Stojaki rowerowe w całej dzielnicy

W trakcie weryfikacji szczegółowej
Jakub Furkal
projektodawca

Skrócony opis projektu

Nie jeździsz na rowerze, bo wyciąganie go z piwnicy, mieszkania czy balkonu jest uciążliwe? A gdyby tak rower bezpiecznie czekał na Ciebie pod blokiem?

Projekt zakłada montaż 135 stojaków rowerowych w całym Redłowie. Staną pod blokami, sklepami i punktami usługowymi. Dzięki nim, korzystanie z roweru stanie się łatwe, proste a klatki schodowe czyste. Umożliwiają bezpieczne przypięcie roweru.

Co ważne, miejsca na stojaki rowerowe NIE ZAJMĄ miejsc parkingowych dla samochodów.


Charakter projektu

Dzielnicowy, Redłowo

Typ projektu

Projekt duży

Kategorie projektu

komunikacja i organizacja ruchu


Lokalizacja projektu - Opis lokalizacji

Tereny miejskie przy blokach mieszkalnych, sklepach i usługach. Miejsca na stojaki rowerowe nie zajmują miejsc parkingowych dla samochodów.


Numery i obręby działek

Redłowo 182
Redłowo 236
Redłowo 242
Redłowo 248
Redłowo 248
Redłowo 259
Redłowo 261
Redłowo 356
Redłowo 439
Redłowo 518
Redłowo 519
Redłowo 521
Redłowo 531
Redłowo 538
Redłowo 540
Redłowo 543
Redłowo 544
Redłowo 550
Redłowo 566
Redłowo 576
Redłowo 582
Redłowo 595
Redłowo 597
Redłowo 605
Redłowo 607
Redłowo 758
Redłowo 916
Redłowo 1023
Redłowo 1024
Redłowo 1028
Redłowo 1287
Redłowo 1294
Redłowo 1703
Redłowo 1729

Własność działek

M. Gdynia

Szczegółowy opis projektu

Montaż 135 bezpiecznych stojaków rowerowych (w kształcie odwróconej litery U) w bliskich lokalizacjach od wejść do budynków mieszkalnych, sklepów i lokali usługowych. Stojaki rowerowe wykonane są ze stali nierdzewnej. Umożliwiają bezpieczne przypięcie roweru.

Dopuszczalna jest nieznaczna zmiana lokalizacji w razie zaistnienia kolizji, które były niemożliwe do przewidzenia na moment składania wniosku.

Projektowanie uniwersalne

Tak

Cel projektu i uzasadnienie potrzeby jego realizacji

Jedną z barier korzystania z roweru jest kłopot z jego przechowywaniem. Każdorazowe wyciąganie roweru z mieszkania albo piwnicy jest niewygodne i męczące, wskutek czego atrakcyjność jazdy rowerem maleje. Rower zaparkowany przed budynkiem staje się bardzo wygodnym środkiem komunikacji, bez uciążliwości związanych z jego wynoszeniem z budynku i ponownym wnoszeniem do budynku. Możliwość parkowania rowerów przed budynkami chroni klatki schodowe i ściany przed zabrudzeniem i zniszczeniem.

Przybliżone koszty realizacji projektu

Lp. Składowe części zadania (m.in. opis, cena ilość) Koszt (cena x ilość)
1stojak rowerowy z montażem (135 szt. x 1 100 zł)148500 zł
2utwardzenie terenu (5 szt. x 1 722 zł)8610 zł
3inne nieprzewidziane koszty1300 zł
Przybliżony łączny koszt realizacji projektu: 158410 zł



Komentarze


Ten projekt nie posiada komentarzy