Kampania informacyjno-edukacyjna „Do szkoły idę piechotą”
Skrócony opis projektu
Charakter projektu
Ogólnomiejski
Typ projektu
Projekt duży
Kategorie projektu
edukacja
Lokalizacja projektu - Opis lokalizacji
Numery i obręby działek
Własność działek
---Szczegółowy opis projektu
UZASADNIENIE: Projekt odpowiada na potrzebę promocji aktywnego stylu życia i edukacji w zakresie walki z otyłością wśród dzieci.
ODBIORCY: Mieszkańcy i mieszkanki Gdyni: głównie odbiorcy kampanii, czyli dzieci i młodzież oraz rodzice/opiekunowie
ISTOTA PROPOZYCJI: W ramach projektu zostanie zorganizowana kampania informacyjno-edukacyjna, promująca rezygnację z dojazdu do szkoły na rzecz spaceru.
Kampania skierowana zostanie do rodziców/opiekunów dzieci w wieku szkolnym („z dzieckiem do szkoły”) oraz do dzieci i młodzieży.
Planowane formy komunikacji i promocji:
- plakaty/ulotki dystrybuowane głównie w szkołach, informacja w mediach społecznościowych i lokalnej prasie,
- organizacja ogólnomiejskiego konkursu, do którego będą mogły przyłączać się szkoły i osoby indywidualne, opartego
np. o liczenie kroków w aplikacji lub przy użyciu krokomierzy (konkurs zostanie zakończony przyznaniem nagród).
Przybliżone koszty realizacji projektu
Lp. | Składowe części zadania (m.in. opis, cena ilość) | Koszt (cena x ilość) |
---|---|---|
1 | 0 zł | |
Przybliżony łączny koszt realizacji projektu: | 0 zł |