Kampania informacyjno-edukacyjna „Do szkoły idę piechotą”

Wycofany przez Wnioskodawcę
profil-5ca48bfef39060.29390380
projektodawca

Skrócony opis projektu


Charakter projektu

Ogólnomiejski

Typ projektu

Projekt duży

Kategorie projektu

edukacja


Lokalizacja projektu - Opis lokalizacji


Numery i obręby działek


Własność działek

---

Szczegółowy opis projektu

UZASADNIENIE: Projekt odpowiada na potrzebę promocji aktywnego stylu życia i edukacji w zakresie walki z otyłością wśród dzieci.

ODBIORCY: Mieszkańcy i mieszkanki Gdyni: głównie odbiorcy kampanii, czyli dzieci i młodzież oraz rodzice/opiekunowie

ISTOTA PROPOZYCJI: W ramach projektu zostanie zorganizowana kampania informacyjno-edukacyjna, promująca rezygnację z dojazdu do szkoły na rzecz spaceru.

Kampania skierowana zostanie do rodziców/opiekunów dzieci w wieku szkolnym („z dzieckiem do szkoły”) oraz do dzieci i młodzieży.

Planowane formy komunikacji i promocji:
- plakaty/ulotki dystrybuowane głównie w szkołach, informacja w mediach społecznościowych i lokalnej prasie,
- organizacja ogólnomiejskiego konkursu, do którego będą mogły przyłączać się szkoły i osoby indywidualne, opartego
np. o liczenie kroków w aplikacji lub przy użyciu krokomierzy (konkurs zostanie zakończony przyznaniem nagród).

Przybliżone koszty realizacji projektu

Lp. Składowe części zadania (m.in. opis, cena ilość) Koszt (cena x ilość)
10 zł
Przybliżony łączny koszt realizacji projektu: 0 zł



Komentarze


Ten projekt nie posiada komentarzy