Kampania edukacyjna nt. ograniczania nadmiernej produkcji śmieci
Skrócony opis projektu
Charakter projektu
Ogólnomiejski
Typ projektu
Projekt duży
Kategorie projektu
zieleń i ochrona środowiska
Lokalizacja projektu - Opis lokalizacji
Numery i obręby działek
Własność działek
---Szczegółowy opis projektu
UZASADNIENIE:
• nadmierna produkcja śmieci
• brak edukacji o redukcji produkowanych śmieci
ODBIORCY:
Ogólnomiejska kampania dla wszystkich grup wiekowych
ZASIĘG:
Duża kampania na całą Gdynię
ISTOTA PROPOZYCJI:
Źródłem śmieci w wybranych miejscach publicznych, takich jak plaże nie jest niewystarczająca liczba śmietników, ale brak wiedzy w jaki sposób zmniejszyć produkcję śmieci.
Kampania zakłada całoroczne działania edukacyjne nt.: alternatyw/zamiennikach do opakowań jednorazowych (produkty wielorazowe lub mniej szkodliwe dla środowiska), redukcji używania plastiku, minimalizacji produkowanych śmieci. Na tym etapie nie jesteśmy w stanie przetworzyć wszystkich śmieci. Edukacja jest strzałem w dziesiątkę.
Kampania edukacyjna nt. segregacji, wytwarzania/produkcji śmieci, „Dzień bez plastiku” (w formule 1 raz lub 1 raz w miesiącu).
Obszary merytoryczne kampanii, to m.in.,:
- redukowanie śmieci, jak redukować, żeby mniej produkować (wielorazowe opakowania, z własnym kubkiem itp.)
- kompostowanie w domu- doniczka, balkon,
- warsztaty w duchu less-waste: szycie woreczków, domowe płyny do sprzątania.
- plakaty informacyjne dot. zamienników, reedukacji śmieci itp.
Dodatkowo grupa pomyślała o gadżetach promocyjnych, wpisujących się w charakter kampanii: wielorazowości, ograniczania użytku jednorazowych opakowań i in.
Przybliżone koszty realizacji projektu
Lp. | Składowe części zadania (m.in. opis, cena ilość) | Koszt (cena x ilość) |
---|---|---|
1 | 0 zł | |
Przybliżony łączny koszt realizacji projektu: | 0 zł |