Kampania społeczna promująca zachowania empatyczne, popularyzujące wzajemną życzliwość i okazywanie sobie sympatii: „Kochasz Gdynię? Pokochaj Gdynian!”

Zweryfikowany pozytywnie, niewybrany na listę głosowania podczas warsztatów
projekty-miejskie
projektodawca

Skrócony opis projektu

Kampania społeczna promująca empatię adresowana do wszystkich mieszkańców i osób przyjezdnych. W Gdyni mówimy stop! agresji i mowie nienawiści, pomagamy innym, uśmiechamy się do siebie. Zapraszamy, dołącz do nas


Charakter projektu

Ogólnomiejski

Typ projektu

Projekt duży

Kategorie projektu

przestrzeń publiczna, kultura, edukacja, zdrowie i polityka społeczna


Lokalizacja projektu - Opis lokalizacji


Numery i obręby działek


Własność działek

---

Szczegółowy opis projektu

Akcja trwa około 3 miesiące.
Polega na umieszczeniu w przestrzeni publicznej haseł (reklamy na autobusach, naklejki, plakaty, reklamy w mediach społecznych).
Hasło kampanii zostanie wybrane w wyniku konkursu skierowanego do dzieci i młodzieży z Gdyni. Na pierwszym etapie zostanie przeprowadzona ankieta online, w której młodzi gdynianie i gdynianki zaproponują hasła kampanii. W kolejnej fazie, zgłoszone hasła zostaną poddane pod głosowanie, za pomocą ankiety online, w której gdynianie i gdynianki wybiorą hasło kampanii. Przykładowa treść: „W Gdyni uśmiechamy się!”, „W Gdyni pomagamy sobie” itp.
Kampania może być realizowana we współpracy z Muzeum Miasta Gdyni lub innymi organizacjami/instytucjami społecznymi.
Umieszczenie w przestrzeni miejskiej treści zwracających uwagę na empatię, odwzajemnianie innym sympatii, kulturalnych zachowań i gotowości do pomocy wywoła pozytywne skojarzenia, skłoni do zastanowienia, podejmowania pozytywnych zachowań, zaniechania agresji, zmiany wzajemnych relacji. Jest to istotne wobec powszechnej obojętności, licznych zachowań agresywnych i obecnej w mediach mowy nienawiści.
Udział młodzieży i dzieci w tworzenie haseł kampanijnych spowoduje ich zaangażowanie, wzbudzi zainteresowanie rodziców, rodzin i spowoduje, że poczują się oni autorami kampanii, tym samym w naturalny sposób swoim zachowaniem promując stworzone przez siebie hasła promocyjne.

Przybliżone koszty realizacji projektu

Lp. Składowe części zadania (m.in. opis, cena ilość) Koszt (cena x ilość)
1Konkursy dla młodzieży w szkołach na wyłonienie haseł promocyjnych1000 zł
2Wynagrodzenie osoby koordynującej3000 zł
3Koszt projektu graficznego10000 zł
4Koszt umieszczenia reklam graficznych na pojazdach gdyńskiego ZKM (1000 zł x 50 pojazdów na 1 miesiąc)50000 zł
5Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych10000 zł
6Materiały reklamowe: ulotki, naklejki + kolportaż30000 zł
Przybliżony łączny koszt realizacji projektu: 104000 zł

Załączniki



Komentarze


Ten projekt nie posiada komentarzy