Piknik rodzinny i wieczorny pokaz filmowy (1)
Skrócony opis projektu
Piknik rodzinny do południa, a wieczorem - pokaz filmowy na wolnym powietrzu. Impreza integrująca mieszkańców, dla osób w każdym wieku.
Charakter projektu
Dzielnicowy, Leszczynki
Typ projektu
Projekt mały
Kategorie projektu
kultura
Lokalizacja projektu - Adres
ul. Ściegiennego 8, GdyniaLokalizacja projektu - Opis lokalizacji
teren "zielonego boiska" przy SP nr 29Numery i obręby działek
1016, 1023, 1024Własność działek
M. GdyniaSzczegółowy opis projektu
Organizacja pikniku rodzinnego wraz z pokazem filmowym jako sposób na integrację mieszkańców dzielnicy. W ramach wydarzenia planowany jest rodzinny piknik dla wszystkich pokoleń: przed południem przewidziane są atrakcje dla dzieci, młodzieży i ich rodziców, a pod wieczór radości dostarczy pokaz filmowy z grillowaniem oraz konkursami.
Atrakcje przed południem, prowadzone przy współpracy z gospodarzem pikniku - Szkołą Podstawową nr 29:
- konkursy i występy rodzinne
- zabawy sportowe
- gry i rywalizacje sportowe dzieci, młodzieży i rodziców
- kawiarenka
- grill
Prowadzeniem tej części zajmą się przedstawiciele grona pedagogicznego SP nr 29 (konkursy, występy, zabawy, gry) oraz Rady Rodziców (kawiarenka oraz grill ze środków własnych).
Wieczorem przewidziane są kolejne atrakcje:
- ognisko
- konkursy karaoke (dla odważnych :-) )
- pokaz filmowy
Prowadzeniem tej części imprezy zajmą się lokalni aktywiści, zrzeszeni w organizacjach pozarządowych.
Przewidujemy dostępność ciepłych napojów (kawa, herbata) i grilla. Główną atrakcją będzie jednak pokaz filmowy w godzinach wieczornych.
Przybliżone koszty realizacji projektu
Lp. | Składowe części zadania (m.in. opis, cena ilość) | Koszt (cena x ilość) |
---|---|---|
1 | Zakup licencji do filmu pełnometrażowego | 800 zł |
2 | Wynajem nagłośnienia i projektora | 1300 zł |
3 | Wynajem ekranu do projekcji filmowej | 800 zł |
4 | Wynajem toalet przenośnych | 200 zł |
5 | Wynajem leżaków 50 szt. | 750 zł |
6 | Namiot (4mx4m) 2 szt. | 700 zł |
7 | Koszty przygotowania terenu i transportu | 500 zł |
8 | Sprzątanie terenu, usuwanie śmieci | 200 zł |
9 | Koszty obsługi sprzętu podczas wydarzenia | 800 zł |
10 | Wypożyczenie kompletu 2 ławek i stołu (10 kpt.) | 600 zł |
11 | Ubezpieczenie imprezy | 200 zł |
12 | Ochrona | 500 zł |
13 | Kosze na śmieci 5 szt. | 50 zł |
14 | Upominki i nagrody dla uczestników pikniku | 1500 zł |
15 | Urządzenia gastronomiczne (wynajem grilla itp.) | 800 zł |
16 | Promocja wydarzenia | 300 zł |
Przybliżony łączny koszt realizacji projektu: | 10000 zł |