Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Budowa placu sportów miejskich na terenach zielonych przy ul. Steyera (POD/0003)
Imię: | Olga |
Nazwisko: | Krawczyńska |
E-mail: | o.krawczynska@zdiz.gdynia.pl |
Afiliacja w strukturze urzędu: | Zarząd Dróg i Zieleni |
Lp. | Kryteria kontrolne | Tak | Nie | Trudno powiedzieć | Nie dotyczy |
---|---|---|---|---|---|
1. | --- | ||||
2. | --- | ||||
3. | --- | ||||
4. | --- | ||||
5. | --- | ||||
6. | |||||
7. | --- | ||||
8. | --- | ||||
9. | --- | ||||
10. | --- | ||||
11. | --- | ||||
12. | --- | ||||
13. | --- | ||||
14. | --- | ||||
15. | --- | ||||
16. | --- | ||||
17. | |||||
18. | --- | ||||
19. | --- | ||||
20. | --- | ||||
21. | --- | ||||
22. | |||||
23. |
---
10.05.2021 r.
Autor projektu uwzględnił zalecenia podane przez ZDiZ (pojawiła się pozycja dot. "wykonania dostępnego dojścia w postaci nawierzchni kostki 8m2 podjazd dla rowerów i wózków" oraz zmieniła się ilość nawierzchni poliuretanowej). Natomiast lider zadania, tj. Gdyńskie Centrum Sportu winien zweryfikować czy prawidłowo zostały przyjęte poszczególne ilości i kwoty w składowych częściach zadania.
30.04.2021 r.
We wniosku nie uwzględniono kosztów wykonania utwardzonego dojścia do obiektu. Należy ująć koszty wykonania nawierzchni utwardzonej (np. z kostki betonowej) o szerokości 2m, przy jednoczesnym uwzględnieniu dostępności dla osób z niepełnosprawnościami (projektowanie uniwersalne).
Ponadto, zwracam uwagę na fakt, że w opisie projektu powierzchnia przedmiotowego obiektu wynosi ok. 400 m2 (ok. 20 m x 20 m). Natomiast w przybliżonych kosztach realizacji projektu została przyjęta nawierzchnia poliuretanowa w ilości 208m2. Zakładając powierzchnię 400m2 należy zmienić koszt nawierzchni poliuretanowej na 140.000,00 zł.
Proszę o wprowadzenie zmian do projektu.
Autor projektu uwzględnił zalecenia podane przez ZDiZ (pojawiła się pozycja dot. "wykonania dostępnego dojścia w postaci nawierzchni kostki 8m2 podjazd dla rowerów i wózków" oraz zmieniła się ilość nawierzchni poliuretanowej). Natomiast lider zadania, tj. Gdyńskie Centrum Sportu winien zweryfikować czy prawidłowo zostały przyjęte poszczególne ilości i kwoty w składowych częściach zadania.
30.04.2021 r.
We wniosku nie uwzględniono kosztów wykonania utwardzonego dojścia do obiektu. Należy ująć koszty wykonania nawierzchni utwardzonej (np. z kostki betonowej) o szerokości 2m, przy jednoczesnym uwzględnieniu dostępności dla osób z niepełnosprawnościami (projektowanie uniwersalne).
Ponadto, zwracam uwagę na fakt, że w opisie projektu powierzchnia przedmiotowego obiektu wynosi ok. 400 m2 (ok. 20 m x 20 m). Natomiast w przybliżonych kosztach realizacji projektu została przyjęta nawierzchnia poliuretanowa w ilości 208m2. Zakładając powierzchnię 400m2 należy zmienić koszt nawierzchni poliuretanowej na 140.000,00 zł.
Proszę o wprowadzenie zmian do projektu.
Data publikacji: 2021-05-11 21:00