Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Rabaty retencyjne na pętlach autobusowych w Gdyni - Dąbrowa, Leszczynki, Pogórze, Pustki Cisowskie-Demptowo, Obłuże, Oksywie, Orłowo (2022/OGM/0004)

Imię: Olga
Nazwisko: Kaszubowska
E-mail: o.kaszubowska@gdynia.pl
Afiliacja w strukturze urzędu: Wydział Ogrodnika Miasta
Lp. Kryteria kontrolne Tak Nie Trudno powiedzieć Nie dotyczy
1. ---
2. ---
3. ---
4. ---
5. ---
6.
7. ---
8. ---
9. ---
10. ---
11. ---
12. ---
13. ---
14. ---
15. ---
16.
17. ---
18. ---
19. ---
20. ---
21.
22.

1. Projekt możliwy do realizacji zgodnie z przedstawionym kosztorysem.
2. Przyjęte w projekcie koszty należy traktować jako orientacyjne– jako propozycję wstępną, dającą możliwość wstępnego oszacowania kosztów realizacji zadania. Szacunkowe koszty realizacji inwestycji zostaną określone w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a faktyczny koszt zagospodarowania rabat retencyjnych będzie znany po rozstrzygnięciu przetargu na wybór wykonawcy robót.
3. Powierzchnię nasadzeń należy traktować jako orientacyjne, przedstawiające poglądowo i służące wstępnemu określeniu kosztów realizacji zadania. Faktyczna ilość, powierzchnia rabat oraz sposób ich rozmieszczenia określi projekt zagospodarowania terenu, który będzie konsultowany z Wnioskodawcą na etapie jego opracowywania.
4. Projekt należy uzgodnić w Wydziale Ogrodnika Miasta.
5. Należy zadbać, aby prace prowadzone wokół drzew znajdujących się w granicy inwestycji oraz jej sąsiedztwie nie wpłynęły negatywnie na ich kondycje zdrowotną i estetykę.
6. Przebudowie krawężników (cięcie lub obniżenie), zgodnie z art. 29 ust. 3 pkt 1d ustawy Prawo budowlane, wymagają zgłoszenia organowi administracji architektoniczno-budowlanej zamiaru wykonania robót budowlanych.
7. Projekt przy pętli SKM Grabówek może zostać zmniejszony pod względem powierzchni nasadzeń, ze względu na istniejące przedepty, które należy pozostawić i rozważyć w przyszłości wykonanie chodnika oraz istniejące nasadzenia drzew.
8. Na pętli Obłuże przy ul. Maciejewicza planowana jest ładowarka dla autobusów i budowa trafostacji. Aktualnie trwają starania o finansowanie zewnętrzne tej inwestycji. W przypadku budowy trafostacji oraz ładowarki dla autobusów projekt może zostać zmniejszony pod względem powierzchni nasadzeń, a w przypadku realizacji inwestycji w późniejszym terminie możliwe częściowe przesadzenie roślin.
9. Projekt przy pętli Dąbrowa Miętowa może zostać zmniejszony pod względem powierzchni nasadzeń, ze względu na zapisy miejscowego planu.
10. Pętla przy ul. Sakowicza została w wyniku przebudowy podwyższona, z tego względu należy zrezygnować z tej lokalizacji. Termin na poprawienie projektu: 19.06.2022 r. Autor projektu wprowadził korektę w dniu 19.06.2022 r. Projekt możliwy do realizacji.
Data publikacji: 2022-06-23 06:35