Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Piknik na leśnej polanie w Babich Dołach (2023/BAD/0014)

Imię: Beata
Nazwisko: Nawrocka
E-mail: b.nawrocka@gck.gdynia.pl
Afiliacja w strukturze urzędu: Gdyńskie Centrum Kultury
Lp. Kryteria kontrolne Tak Nie Trudno powiedzieć Nie dotyczy
1. ---
2. ---
3. ---
4. ---
5. ---
6.
7. ---
8. ---
9. ---
10. ---
11. ---
12. ---
13. ---
14. ---
15. ---
16.
17. ---
18. ---
19. ---
20. ---
21.
22.

Kwota realizacji festynu z bezpłatnym poczęstunkiem dla dorosłych i dla dzieci, animacjami dla dzieci i zespołem musi być zwiększona o co najmniej 8000 zł. Za kwotę 20 000,00 nie uda się zorganizować festynu w takim zakresie. Proszę pamiętać, że to kwota brutto od której należy odliczyć 23% vat.
Kosztorys projektu wymaga sporych zmian. W miejscu w którym miałby sie odbyć piknik należy przygotować pełna infrastrukturę. Brakuje informacji o toaletach, być może będzie trzeba wynająć. Powinniśmy ująć zabezpieczenie medyczne, to koszt około 300-1000 zł. Należałoby dodać koszt ochrony i sprzątania - czyli około 1000 zł.
Wodzirej/animator zabaw na czas całej imprezy prowadzący zabawę dla wszystkich, w tym bloki dla dzieci (5 godzin). - 1000zł. Jeśli chcą państwo, aby podczas spotkania odbyły się animacje dla dzieci należy ująć taką propozycję w kosztorysie. 5 godzina animacji to kwota około 2000 zł. Osoba Konferansjera nie może jednocześnie być dobrym animatorem.
Przygotowanie materiałów promocyjnych: plakaty i ulotki. - 200zł - Prośba o aktualizację budżetu - projekt plakatu to koszt około 600 zł, jeśli chcemy go wydrukować to w zależności od ilości to dodatkowo kwota miedzy 200-800 zł.
Nagłośnienie z obsługą dostosowane do wymogów zespołu muzycznego. - 1500zł - jest to zbyt mała kwota. w tej pozycji należy uwzględnić sprzęt, scenę, oświetlenie, realizatora światła i dźwięku, mikrofony, statywy, itp to jest minimum 4-4,5 tys zł.
Namiot - garderoba dla zespołu muzycznego i wodzireja/animatora zabaw + transport, montaż i demontaż. - 300zł
Zespół muzyczny (5 godzin) + opłata do ZAiKS. - 5500zł - prośba o uściślenie kto to miałby być? Jaka muzyka, lub czy mają państwo jakiś konkretny pomysł na zespół? Od zespołu zależy jaki będzie koszt nagłośnienia. Żaden zespół profesjonalny nie zagra tak długo. być może warto wziąć pod uwagę dj'a - czyli koszt 500 zł w przerwach.
Lody naturalne i wata cukrowa. - 3000zł - jeśli planują państwo aby te "smakołyki" były nieodpłatne proszę ująć to w opisie jako informacja że w ramach budżetu bezpłatny poczęstunek dla dzieci i w kosztorysie. Taka sama informacje ant. poczęstunku dla dorosłych - co to miało by być? Koszt na osobę to około 30 zł.
Agregat prądotwórczy dla wszystkich wykonawców pikniku + przedłużacze prądu + obsługa. - 1000 zł = przy tak długim wydarzeniu, z zespołem muzycznym to koszt co najmniej 3000 tys zł.
Data publikacji: 2023-06-09 13:26