Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Budowa placu zabaw dla dzieci (w tym z urządzeniem dla dzieci niepełnosprawnych) przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 6 w dzielnicy Babie Doły (2024/BAD/0015)
| Imię: | Agnieszka |
| Nazwisko: | Rohde |
| E-mail: | a.rohde@zdiz.gdynia.pl |
| Afiliacja w strukturze urzędu: | Zarząd Dróg i Zieleni |
| Lp. | Kryteria kontrolne | Tak | Nie | Trudno powiedzieć | Nie dotyczy |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | --- | ||||
| 2. | --- | ||||
| 3. | --- | ||||
| 4. | --- | ||||
| 5. | --- | ||||
| 6. | |||||
| 7. | --- | ||||
| 8. | --- | ||||
| 9. | --- | ||||
| 10. | --- | ||||
| 11. | --- | ||||
| 12. | --- | ||||
| 13. | --- | ||||
| 14. | --- | ||||
| 15. | --- | ||||
| 16. | --- | ||||
| 17. | |||||
| 18. | --- | ||||
| 19. | --- | ||||
| 20. | --- | ||||
| 21. | --- | ||||
| 22. | |||||
| 23. |
---
24.05.2024 r.- projekt niedoszacowany. Wniosek należy skorygować o kwotę wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na kwotę 35 tyś zł. Ponadto, należy uwzględnić koszt 2 ławek, kosza na śmieci, regulaminu, wykonania nawierzchni żwirowej, obrzeży. Należy sprecyzować powierzchnię nawierzchni syntetycznej pod urządzeniami oraz placu zabaw. We wniosku należy również uwzględnić koszt wybudowania ścieżek dla osób z niepełnosprawnością.
2. Na przedmiotowym terenie dz. 59 obręb Babie Doły znajduje się infrastruktura techniczna: kanalizacja deszczowa, wodociągowa, energetyczna. W pobliżu instalacji należy zachować odstęp 2m od poszczególnych sieci oraz na etapie projektowania dokonać uzgodnień z gestorami sieci. Zgodnie z obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 14 listopada 2017 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2017.2285); § 40 pkt. 3, odległość placów zabaw, boisk dla dzieci i młodzieży oraz miejsc rekreacyjnych od linii rozgraniczających ulicę, od okien pomieszczeń przeznaczonych na pobyt ludzi oraz od miejsc gromadzenia odpadów powinna wynosić co najmniej 10 m, przy zachowaniu wymogów § 19 ust. 1"
Z uwagi na występujące drzewa na przedmiotowym terenie, konieczne jest (podczas opracowywania dokumentacji projektowo-kosztorysowej) uzgodnienie z Wydziałem Ogrodnika oraz przeprowadzenie inwentaryzacji zieleni.
3. Przyjęte w projekcie koszty należy traktować jako orientacyjne, a liczbę urządzeń zabawowych wyposażenia, jak również ilości różnego rodzaju nawierzchni-jako propozycję wstępną, dająca możliwość wstępnego oszacowania kosztów realizacji zadania. Szacunkowe koszty realizacji inwestycji zostaną określone w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a faktyczny koszt budowy placu zabaw będzie znany po rozstrzygnięciu przetargu na wybór wykonawcy robót budowlanych.
Termin korekty ustalono na 29.05.2024 r.- Wnioskodawca został poinformowany mailowo oraz telefonicznie.
Wnioskodawca naniósł zmiany 27.05.2024 r.
2. Na przedmiotowym terenie dz. 59 obręb Babie Doły znajduje się infrastruktura techniczna: kanalizacja deszczowa, wodociągowa, energetyczna. W pobliżu instalacji należy zachować odstęp 2m od poszczególnych sieci oraz na etapie projektowania dokonać uzgodnień z gestorami sieci. Zgodnie z obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 14 listopada 2017 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2017.2285); § 40 pkt. 3, odległość placów zabaw, boisk dla dzieci i młodzieży oraz miejsc rekreacyjnych od linii rozgraniczających ulicę, od okien pomieszczeń przeznaczonych na pobyt ludzi oraz od miejsc gromadzenia odpadów powinna wynosić co najmniej 10 m, przy zachowaniu wymogów § 19 ust. 1"
Z uwagi na występujące drzewa na przedmiotowym terenie, konieczne jest (podczas opracowywania dokumentacji projektowo-kosztorysowej) uzgodnienie z Wydziałem Ogrodnika oraz przeprowadzenie inwentaryzacji zieleni.
3. Przyjęte w projekcie koszty należy traktować jako orientacyjne, a liczbę urządzeń zabawowych wyposażenia, jak również ilości różnego rodzaju nawierzchni-jako propozycję wstępną, dająca możliwość wstępnego oszacowania kosztów realizacji zadania. Szacunkowe koszty realizacji inwestycji zostaną określone w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a faktyczny koszt budowy placu zabaw będzie znany po rozstrzygnięciu przetargu na wybór wykonawcy robót budowlanych.
Termin korekty ustalono na 29.05.2024 r.- Wnioskodawca został poinformowany mailowo oraz telefonicznie.
Wnioskodawca naniósł zmiany 27.05.2024 r.
Data publikacji: 2024-05-31 13:22