Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Budowa placu zabaw dla dzieci (w tym z urządzeniem dla dzieci niepełnosprawnych) przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 6 w dzielnicy Babie Doły (2024/BAD/0015)

Imię: Agnieszka
Nazwisko: Rohde
E-mail: a.rohde@zdiz.gdynia.pl
Afiliacja w strukturze urzędu: Zarząd Dróg i Zieleni
Lp. Kryteria kontrolne Tak Nie Trudno powiedzieć Nie dotyczy
1. ---
2. ---
3. ---
4. ---
5. ---
6.
7. ---
8. ---
9. ---
10. ---
11. ---
12. ---
13. ---
14. ---
15. ---
16. ---
17.
18. ---
19. ---
20. ---
21. ---
22.
23.

---
24.05.2024 r.- projekt niedoszacowany. Wniosek należy skorygować o kwotę wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na kwotę 35 tyś zł. Ponadto, należy uwzględnić koszt 2 ławek, kosza na śmieci, regulaminu, wykonania nawierzchni żwirowej, obrzeży. Należy sprecyzować powierzchnię nawierzchni syntetycznej pod urządzeniami oraz placu zabaw. We wniosku należy również uwzględnić koszt wybudowania ścieżek dla osób z niepełnosprawnością.
2. Na przedmiotowym terenie dz. 59 obręb Babie Doły znajduje się infrastruktura techniczna: kanalizacja deszczowa, wodociągowa, energetyczna. W pobliżu instalacji należy zachować odstęp 2m od poszczególnych sieci oraz na etapie projektowania dokonać uzgodnień z gestorami sieci. Zgodnie z obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 14 listopada 2017 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2017.2285); § 40 pkt. 3, odległość placów zabaw, boisk dla dzieci i młodzieży oraz miejsc rekreacyjnych od linii rozgraniczających ulicę, od okien pomieszczeń przeznaczonych na pobyt ludzi oraz od miejsc gromadzenia odpadów powinna wynosić co najmniej 10 m, przy zachowaniu wymogów § 19 ust. 1"

Z uwagi na występujące drzewa na przedmiotowym terenie, konieczne jest (podczas opracowywania dokumentacji projektowo-kosztorysowej) uzgodnienie z Wydziałem Ogrodnika oraz przeprowadzenie inwentaryzacji zieleni.

3. Przyjęte w projekcie koszty należy traktować jako orientacyjne, a liczbę urządzeń zabawowych wyposażenia, jak również ilości różnego rodzaju nawierzchni-jako propozycję wstępną, dająca możliwość wstępnego oszacowania kosztów realizacji zadania. Szacunkowe koszty realizacji inwestycji zostaną określone w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a faktyczny koszt budowy placu zabaw będzie znany po rozstrzygnięciu przetargu na wybór wykonawcy robót budowlanych.


Termin korekty ustalono na 29.05.2024 r.- Wnioskodawca został poinformowany mailowo oraz telefonicznie.

Wnioskodawca naniósł zmiany 27.05.2024 r.
Data publikacji: 2024-05-31 13:22