Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Modernizacja placu zabaw pomiędzy blokami przy ul. Romanowskiego 10,12-14 i Porębskiego 1-3. (2025/POD/0002)
Imię: | Anna |
Nazwisko: | Janta |
E-mail: | anna.janta@zdiz.gdynia.pl |
Afiliacja w strukturze urzędu: | Zarząd Dróg i Zieleni |
Lp. | Kryteria kontrolne | Tak | Nie | Trudno powiedzieć | Nie dotyczy |
---|---|---|---|---|---|
1. | --- | ||||
2. | --- | ||||
3. | --- | ||||
4. | --- | ||||
5. | --- | ||||
6. | |||||
7. | --- | ||||
8. | --- | ||||
9. | --- | ||||
10. | --- | ||||
11. | --- | ||||
12. | --- | ||||
13. | --- | ||||
14. | --- | ||||
15. | --- | ||||
16. | --- | ||||
17. | |||||
18. | --- | ||||
19. | --- | ||||
20. | --- | ||||
21. | --- | ||||
22. | |||||
23. |
---
09.05.2025
- Ze względu na kolizje z sieciami uzbrojenia terenu oraz aby zachować wymaganą minimalna odległość 10 m od parkingu do strefy bezpiecznej urządzenia zabawowego, powierzchnia placu musi ulec pomniejszeniu.
- Należy zmniejszyć na mapie powierzchnie placu zabaw – zgodnie z cennikiem BO (do 200 m2 ) oraz uwzględniając powyższe.
- Należy zaznaczyć, iż we wskazanej lokalizacji konieczne jest zachowanie przejścia będącego teraz naturalnym przedeptem. Ten stan rzeczy warunkuje również umiejscowienie furtek w ogrodzeniu, usytuowanie urządzeń oraz rozmieszczenie placu jest orientacyjne.
- W kosztorysie należy uwzględnić :
koszt wykonania kontroli pomontażowej - 5000 zł
koszt demontażu urządzeń zabawowych 300-400 zł netto/szt. - do ustalenia z zarządcą terenu.
1. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r par. 4,19,40,41,70 i 71 w sprawie warunków technicznych , jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, wymagane jest zachowanie 10 metrowej odległości placu zabaw do drogi, okien pomieszczeń przeznaczonych na pobyt osób oraz wiat śmietnikowych i parkingów od 11 do 60 stanowisk.
2. Ilość i rodzaj urządzeń zabawowych, wyposażenia i nawierzchni należy traktować jako orientacyjne, przedstawiające poglądowo charakter i funkcjonalność obiektu i służące wstępnemu określeniu kosztów realizacji zadania. Faktyczna ilość, rodzaj i charakter urządzeń i wyposażenia oraz sposób ich rozmieszczenia określi projekt zagospodarowania terenu, który będzie konsultowany z Wnioskodawca na etapie jego opracowania.
3. Na etapie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy uwzględnić zapewnienie dostępu do obiektu osobom z niepełnosprawnościami.
4. Urządzenia placu zabaw muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa określone w obowiązujących przepisach i normach oraz posiadać certyfikaty zgodności z normami uprawniającymi do oznaczenia wyrobów znakiem bezpieczeństwa, wszelkie użyte materiały muszą posiadać atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
10.05.2025 Zmiany zostały wprowadzone
02.06.2025
W związku z uwagą Wydziału Dostępności oraz Referatu Utrzymania Dróg i Obiektów Inż. należy we wniosku uwzględnić utwardzone dojście do placu zabaw oraz dodać wartość projektu koszt jego wykonania. Należy również zaznaczyć na planie sytuacyjnym przebieg dojścia do placu zabaw.
Termin korekty do 06.06.2025.
03.06.2025
Zmiany zostały wprowadzone.
- Ze względu na kolizje z sieciami uzbrojenia terenu oraz aby zachować wymaganą minimalna odległość 10 m od parkingu do strefy bezpiecznej urządzenia zabawowego, powierzchnia placu musi ulec pomniejszeniu.
- Należy zmniejszyć na mapie powierzchnie placu zabaw – zgodnie z cennikiem BO (do 200 m2 ) oraz uwzględniając powyższe.
- Należy zaznaczyć, iż we wskazanej lokalizacji konieczne jest zachowanie przejścia będącego teraz naturalnym przedeptem. Ten stan rzeczy warunkuje również umiejscowienie furtek w ogrodzeniu, usytuowanie urządzeń oraz rozmieszczenie placu jest orientacyjne.
- W kosztorysie należy uwzględnić :
koszt wykonania kontroli pomontażowej - 5000 zł
koszt demontażu urządzeń zabawowych 300-400 zł netto/szt. - do ustalenia z zarządcą terenu.
1. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r par. 4,19,40,41,70 i 71 w sprawie warunków technicznych , jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, wymagane jest zachowanie 10 metrowej odległości placu zabaw do drogi, okien pomieszczeń przeznaczonych na pobyt osób oraz wiat śmietnikowych i parkingów od 11 do 60 stanowisk.
2. Ilość i rodzaj urządzeń zabawowych, wyposażenia i nawierzchni należy traktować jako orientacyjne, przedstawiające poglądowo charakter i funkcjonalność obiektu i służące wstępnemu określeniu kosztów realizacji zadania. Faktyczna ilość, rodzaj i charakter urządzeń i wyposażenia oraz sposób ich rozmieszczenia określi projekt zagospodarowania terenu, który będzie konsultowany z Wnioskodawca na etapie jego opracowania.
3. Na etapie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy uwzględnić zapewnienie dostępu do obiektu osobom z niepełnosprawnościami.
4. Urządzenia placu zabaw muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa określone w obowiązujących przepisach i normach oraz posiadać certyfikaty zgodności z normami uprawniającymi do oznaczenia wyrobów znakiem bezpieczeństwa, wszelkie użyte materiały muszą posiadać atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
10.05.2025 Zmiany zostały wprowadzone
02.06.2025
W związku z uwagą Wydziału Dostępności oraz Referatu Utrzymania Dróg i Obiektów Inż. należy we wniosku uwzględnić utwardzone dojście do placu zabaw oraz dodać wartość projektu koszt jego wykonania. Należy również zaznaczyć na planie sytuacyjnym przebieg dojścia do placu zabaw.
Termin korekty do 06.06.2025.
03.06.2025
Zmiany zostały wprowadzone.
Data publikacji: 2025-06-04 13:43