Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Drzewa, odbetonowanie i zieleń niska dla ulicy Śląskiej (2025/DZL/0008)
| Imię: | Paweł |
| Nazwisko: | Kimel |
| E-mail: | pawel.kimel@gdynia.pl |
| Afiliacja w strukturze urzędu: | Wydział Inwestycji |
| Lp. | Kryteria kontrolne | Tak | Nie | Trudno powiedzieć | Nie dotyczy |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | --- | ||||
| 2. | --- | ||||
| 3. | --- | ||||
| 4. | --- | ||||
| 5. | --- | ||||
| 6. | |||||
| 7. | --- | ||||
| 8. | --- | ||||
| 9. | --- | ||||
| 10. | --- | ||||
| 11. | --- | ||||
| 12. | --- | ||||
| 13. | --- | ||||
| 14. | --- | ||||
| 15. | --- | ||||
| 16. | --- | ||||
| 17. | |||||
| 18. | --- | ||||
| 19. | --- | ||||
| 20. | --- | ||||
| 21. | --- | ||||
| 22. | |||||
| 23. |
---
Projekt do zrealizowania pod warunkiem dostosowania się do uwag Wydziału Ogrodnika Miast oraz Wydziału Inwestycji - Referatu Organizacji Ruchu.
Należy zweryfikować miejsca i rodzaj nasadzeń pod kątem potencjalnego ograniczenia widoczności w obrębie skrzyżowań i przejść dla pieszych.
Propozycja nasadzeń nie koliduje ze zmianami projektowanymi przez Referat Zrównoważonej Mobilności w ramach projektu pn. "Przebudowa ul. Śląskiej w Gdyni w zakresie budowy drogi dla rowerów na odcinku od ul. Podjazd do ul. Warszawskiej".
Kolizje z terenami zielonymi projektowanymi w ramach zadania pn. "Przebudowa ul. Śląskiej w Gdyni w zakresie budowy drogi dla rowerów na odcinku od ul. Podjazd do ul. Warszawskiej" występują na odcinkach:
1. Nasadzenia drzew w pasie rozdziału ulicy Śląskiej odc. Warszawska-Nowogrodzka
2. Nasadzenia drzew w pasie rozdziału ulicy Warszawskiej
Nie ma kolizji na pozostałych proponowanych odcinkach.
W przypadku braku przestrzeni/skrajni należy wygospodarować przestrzeń z szerokości jezdni (obecnie powyżej 7 m) dla tej klasy drogi - zgodnie ze "Standardami równoważenia mobilności w projektowaniu dla Gdyni" szerokość pasa powinna wynosić 3,00-3,25 m
Należy dążyć do realizacji projektu w całości - posadzenia 100 drzew, nawet w przypadku rozszerzenia zakresu po zachodniej stronie ul. Śląskiej, w tym likwidację zatoki autobusowej.
Należy zweryfikować miejsca i rodzaj nasadzeń pod kątem potencjalnego ograniczenia widoczności w obrębie skrzyżowań i przejść dla pieszych.
Propozycja nasadzeń nie koliduje ze zmianami projektowanymi przez Referat Zrównoważonej Mobilności w ramach projektu pn. "Przebudowa ul. Śląskiej w Gdyni w zakresie budowy drogi dla rowerów na odcinku od ul. Podjazd do ul. Warszawskiej".
Kolizje z terenami zielonymi projektowanymi w ramach zadania pn. "Przebudowa ul. Śląskiej w Gdyni w zakresie budowy drogi dla rowerów na odcinku od ul. Podjazd do ul. Warszawskiej" występują na odcinkach:
1. Nasadzenia drzew w pasie rozdziału ulicy Śląskiej odc. Warszawska-Nowogrodzka
2. Nasadzenia drzew w pasie rozdziału ulicy Warszawskiej
Nie ma kolizji na pozostałych proponowanych odcinkach.
W przypadku braku przestrzeni/skrajni należy wygospodarować przestrzeń z szerokości jezdni (obecnie powyżej 7 m) dla tej klasy drogi - zgodnie ze "Standardami równoważenia mobilności w projektowaniu dla Gdyni" szerokość pasa powinna wynosić 3,00-3,25 m
Należy dążyć do realizacji projektu w całości - posadzenia 100 drzew, nawet w przypadku rozszerzenia zakresu po zachodniej stronie ul. Śląskiej, w tym likwidację zatoki autobusowej.
Data publikacji: 2025-06-02 15:05