Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Remont zniszczonego chodnika wzdłuż ul. Rdestowej (odc. Lukrecjowa - Oliwkowa) wraz z budową łączników do ścieżki rowerowej wzdłuż Rdestowej (2025/DAB/0002)
Imię: | Maciej |
Nazwisko: | Makowski |
E-mail: | m.makowski@zdiz.gdynia.pl |
Afiliacja w strukturze urzędu: | Zarząd Dróg i Zieleni |
Lp. | Kryteria kontrolne | Tak | Nie | Trudno powiedzieć | Nie dotyczy |
---|---|---|---|---|---|
1. | --- | ||||
2. | --- | ||||
3. | --- | ||||
4. | --- | ||||
5. | --- | ||||
6. | |||||
7. | --- | ||||
8. | --- | ||||
9. | --- | ||||
10. | --- | ||||
11. | --- | ||||
12. | --- | ||||
13. | --- | ||||
14. | --- | ||||
15. | --- | ||||
16. | --- | ||||
17. | |||||
18. | --- | ||||
19. | --- | ||||
20. | --- | ||||
21. | --- | ||||
22. | |||||
23. |
Nawierzchnia chodnika/ścieżki.
Remont chodnika w ciągu ul. Rdestowej – zasadny, mieści się w wyliczonej kwocie. Sugeruje się wymianę bądź regulację płytek chodnika.
Łączniki w wytypowanych lokalizacjach mogą generować bardzo niebezpieczne sytuacje kolizyjne rowerzystów z pojazdami poruszającymi się po ul. Rdestowej. Mała długość/powierzchnia łącznika generująca sytuacje kolizyjne na ciągu rowerowym [konieczna weryfikacja BRD].
W celu realizacji zadania proponuję wykonać regulację krawężnika wraz z nawierzchnią i wykonanie przejazdów przy istniejących przejściach dla pieszych w bliskich lokalizacjach jak w zadaniu. Takie rozwiązanie umożliwi zmniejszenie ilości dodatkowych niebezpiecznych miejsc kolizyjnych, zminimalizuje ilość słupków i znaków drogowych - do analizy przez inne referaty [oznakowania i BRD].
Łączniki w wytypowanych lokalizacjach mogą generować bardzo niebezpieczne sytuacje kolizyjne rowerzystów z pojazdami poruszającymi się po ul. Rdestowej. Mała długość/powierzchnia łącznika generująca sytuacje kolizyjne na ciągu rowerowym [konieczna weryfikacja BRD].
W celu realizacji zadania proponuję wykonać regulację krawężnika wraz z nawierzchnią i wykonanie przejazdów przy istniejących przejściach dla pieszych w bliskich lokalizacjach jak w zadaniu. Takie rozwiązanie umożliwi zmniejszenie ilości dodatkowych niebezpiecznych miejsc kolizyjnych, zminimalizuje ilość słupków i znaków drogowych - do analizy przez inne referaty [oznakowania i BRD].
Data publikacji: 2025-06-04 15:47