Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Integracyjna przestrzeń sportowo-rekreacyjna pomiędzy ul. Gniewską 17 a ul. Morską (2025/CHY/0018)
Imię: | Aleksandra |
Nazwisko: | Firlej |
E-mail: | aleksandra.firlej@zdiz.gdynia.pl |
Afiliacja w strukturze urzędu: | Zarząd Dróg i Zieleni |
Lp. | Kryteria kontrolne | Tak | Nie | Trudno powiedzieć | Nie dotyczy |
---|---|---|---|---|---|
1. | --- | ||||
2. | --- | ||||
3. | --- | ||||
4. | --- | ||||
5. | --- | ||||
6. | |||||
7. | --- | ||||
8. | --- | ||||
9. | --- | ||||
10. | --- | ||||
11. | --- | ||||
12. | --- | ||||
13. | --- | ||||
14. | --- | ||||
15. | --- | ||||
16. | --- | ||||
17. | |||||
18. | --- | ||||
19. | --- | ||||
20. | --- | ||||
21. | --- | ||||
22. | |||||
23. |
Mała architektura
Zgodnie z obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 14 listopada 2017 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2017.2285); § 40 pkt. 3, odległość placów zabaw, boisk dla dzieci i młodzieży oraz miejsc rekreacyjnych od linii rozgraniczających ulicę, od okien pomieszczeń przeznaczonych na pobyt ludzi oraz od miejsc gromadzenia odpadów powinna wynosić co najmniej 10 m, przy zachowaniu wymogów § 19 ust. 1. Urządzenia zabawowe na miejskich placach zabaw muszą posiadać certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176.
Ławki powinny być wykonane z materiałów odpornych na warunki atmosferyczne oraz odporne na intensywne użytkowanie, w uzgodnieniu z Plastykiem Miasta. Rozmieszczenie ławek powinno umożliwić swobodną komunikację pieszą. Ławki powinny posiadać odpowiednie dokumenty potwierdzające ich jakość i bezpieczeństwo użytkowania tj., kartę techniczną, deklarację zgodności lub deklarację właściwości użytkowej.
Na etapie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy uwzględnić zapewnienie dostępu do obiektu osobom z niepełnosprawnościami zgodnie z wytycznymi Wydziału Dostępności. Projekt wraz z inwentaryzacją zieleni należy uzgodnić z Wydziałem Ogrodnika Miasta. Wszystkie prace powinny być prowadzone zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz z zasadami bezpieczeństwa.
Przyjęte w projekcie koszty należy traktować jako orientacyjne, a liczbę urządzeń zabawowych wyposażenia, jak również ilości różnego rodzaju nawierzchni-jako propozycję wstępną, dająca możliwość wstępnego oszacowania kosztów realizacji zadania. Szacunkowe koszty realizacji inwestycji zostaną określone w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a faktyczny koszt budowy placu zabaw będzie znany po rozstrzygnięciu przetargu na wybór wykonawcy robót budowlanych.
Ławki powinny być wykonane z materiałów odpornych na warunki atmosferyczne oraz odporne na intensywne użytkowanie, w uzgodnieniu z Plastykiem Miasta. Rozmieszczenie ławek powinno umożliwić swobodną komunikację pieszą. Ławki powinny posiadać odpowiednie dokumenty potwierdzające ich jakość i bezpieczeństwo użytkowania tj., kartę techniczną, deklarację zgodności lub deklarację właściwości użytkowej.
Na etapie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy uwzględnić zapewnienie dostępu do obiektu osobom z niepełnosprawnościami zgodnie z wytycznymi Wydziału Dostępności. Projekt wraz z inwentaryzacją zieleni należy uzgodnić z Wydziałem Ogrodnika Miasta. Wszystkie prace powinny być prowadzone zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz z zasadami bezpieczeństwa.
Przyjęte w projekcie koszty należy traktować jako orientacyjne, a liczbę urządzeń zabawowych wyposażenia, jak również ilości różnego rodzaju nawierzchni-jako propozycję wstępną, dająca możliwość wstępnego oszacowania kosztów realizacji zadania. Szacunkowe koszty realizacji inwestycji zostaną określone w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a faktyczny koszt budowy placu zabaw będzie znany po rozstrzygnięciu przetargu na wybór wykonawcy robót budowlanych.
Data publikacji: 2025-06-04 15:44