Karta weryfikacji szczegółowej dla projektu Zieleń w okolicach Przychodni na Pustkach Cisowskich, remont chodnika i wykonanie pochylonego chodnika zamiast schodów, tablica informacyjna (2025/PCD/0022)
Imię: | Aleksandra |
Nazwisko: | Firlej |
E-mail: | aleksandra.firlej@zdiz.gdynia.pl |
Afiliacja w strukturze urzędu: | Zarząd Dróg i Zieleni |
Lp. | Kryteria kontrolne | Tak | Nie | Trudno powiedzieć | Nie dotyczy |
---|---|---|---|---|---|
1. | --- | ||||
2. | --- | ||||
3. | --- | ||||
4. | --- | ||||
5. | --- | ||||
6. | |||||
7. | --- | ||||
8. | --- | ||||
9. | --- | ||||
10. | --- | ||||
11. | --- | ||||
12. | --- | ||||
13. | --- | ||||
14. | --- | ||||
15. | --- | ||||
16. | --- | ||||
17. | |||||
18. | --- | ||||
19. | --- | ||||
20. | --- | ||||
21. | --- | ||||
22. | |||||
23. |
Mała architektura, zieleń
Planowane nasadzenia zieleni powinny zostać zrealizowane zgodnie z wytycznymi Wydziału Ogrodnika Miasta. Inwestycja winna zostać uprzednio uzgodniona z gestorami sieci uzbrojenia terenu, w celu zapewnienia bezpieczeństwa infrastruktury technicznej oraz właściwego rozmieszczenia roślinności w przestrzeni inwestycji. Zaleca się dobór gatunków o umiarkowanym tempie wzrostu oraz stabilnym pokroju.
Ławka powinna być wykonana z materiałów odpornych na warunki atmosferyczne oraz odporne na intensywne użytkowanie, w uzgodnieniu z Plastykiem Miasta. Rozmieszczenie ławek powinno umożliwić swobodną komunikację pieszą. Ławki powinny posiadać odpowiednie dokumenty potwierdzające ich jakość i bezpieczeństwo użytkowania tj., kartę techniczną, deklarację zgodności lub deklarację właściwości użytkowej.
Na etapie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy uwzględnić zapewnienie dostępu osobom z niepełnosprawnościami zgodnie z wytycznymi Wydziału Dostępności. Projekt wraz z inwentaryzacją zieleni należy uzgodnić z Wydziałem Ogrodnika Miasta. Wszystkie prace powinny być prowadzone zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz z zasadami bezpieczeństwa.
Przyjęte w projekcie koszty należy traktować jako orientacyjne, a liczbę wyposażenia jak i rodzaj nawierzchni jako propozycję wstępną, dająca możliwość wstępnego oszacowania kosztów realizacji zadania. Szacunkowe koszty realizacji inwestycji zostaną określone w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a faktyczny koszt budowy będzie znany po rozstrzygnięciu przetargu na wybór wykonawcy robót.
Ławka powinna być wykonana z materiałów odpornych na warunki atmosferyczne oraz odporne na intensywne użytkowanie, w uzgodnieniu z Plastykiem Miasta. Rozmieszczenie ławek powinno umożliwić swobodną komunikację pieszą. Ławki powinny posiadać odpowiednie dokumenty potwierdzające ich jakość i bezpieczeństwo użytkowania tj., kartę techniczną, deklarację zgodności lub deklarację właściwości użytkowej.
Na etapie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy uwzględnić zapewnienie dostępu osobom z niepełnosprawnościami zgodnie z wytycznymi Wydziału Dostępności. Projekt wraz z inwentaryzacją zieleni należy uzgodnić z Wydziałem Ogrodnika Miasta. Wszystkie prace powinny być prowadzone zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz z zasadami bezpieczeństwa.
Przyjęte w projekcie koszty należy traktować jako orientacyjne, a liczbę wyposażenia jak i rodzaj nawierzchni jako propozycję wstępną, dająca możliwość wstępnego oszacowania kosztów realizacji zadania. Szacunkowe koszty realizacji inwestycji zostaną określone w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a faktyczny koszt budowy będzie znany po rozstrzygnięciu przetargu na wybór wykonawcy robót.
Data publikacji: 2025-06-12 15:47