Karta weryfikacji lokalizacji dla projektu Budowa ostatniego brakującego odcinka drogi rowerowej na Puckiej - koło dawnych zakładów mięsnych - od ronda Unruga/Złota do Potasowej (2025/POD/0007)
Imię: | Dagmara |
Nazwisko: | Wiktorowicz |
E-mail: | dagmara.wiktorowicz@gdynia.pl |
Afiliacja w strukturze urzędu: | Wydział Architektoniczno-Budowlany |
Lp. | Kryteria kontrolne | Tak | Nie | Nie dotyczy |
---|---|---|---|---|
1. | ||||
2. | ||||
3. | ||||
4. |
Budowa ostatniego brakującego odcinka drogi rowerowej na Puckiej - koło dawnych zakładów mięsnych - od ronda Unruga/Złota do Potasowej
2025/POD/0007
Działka nr 630, 631, 632 obr.0023 Pogórze
1. Działki nr 630, 631, 632 obr.0023 Pogórze (użytek dr – drogowa) - obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego części dzielnic Pogórze i Obłuże w Gdyni, rejon ulic Adm. J. Unruga i Płk. S. Dąbka nr 0401 karata terenu: nr 153
Pkt.2) przeznaczenie terenu: 153 KD-Z 1/2 (2/2) – ULICA ZBIORCZA – ul. Pucka (docelowo o przekroju 2/2)
Pkt.3) ZASADY OCHRONY ŚRODOWISKA, PRZYRODY I KRAJOBRAZU
a) należy utrzymać i uzupełnić istniejące lub wprowadzić nowe zadrzewienia przyuliczne, w formie dostosowanej do przekroju ulicy, o składzie gatunkowym i z zastosowaniem metod sadzenia zapewniających ich długotrwały wzrost w warunkach miejskich; dopuszcza się usunięcie wybranych drzew w związku z koniecznością zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Pkt 8) INNE ZAPISY
a) na terenie występują tereny potencjalnie narażone na osuwanie się mas ziemnych, oznaczone na rysunku planu – obowiązują zasady określone w § 8 ust. 1 pkt 1;
b) w przekroju ulicy należy przewidzieć ścieżkę rowerową – orientacyjnie wskazaną na rysunku planu (szczegółowe usytuowanie ścieżki ustalone zostanie w projekcie budowlanym ulicy) oraz drogę serwisową;
c) dokumentację budowlaną planowanych inwestycji na terenie 153 KD-Z 1/2 (2/2) należy
uzgodnić z właściwymi służbami teleinformatycznymi Marynarki Wojennej (Centrum
Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia Marynarki Wojennej w Wejherowie)- obecnie z Regionalnym Centrum Informatyki w Gdyni
Pkt 6) wg § 10 ust. 2.
na obszarze objętym planem ustala się realizację następujących elementów układu
komunikacyjnego:
a) przebudowa i rozbudowa układu ulicznego: skrzyżowania 152 KD-Z 2/2 (ul. Adm. J. Unruga) z ulicami: 153 KD-Z 1/2 (2/2) (ul. Pucka),
b) 153 KD-Z 1/2 (2/2) (ul. Pucka) o parametrach ulicy zbiorczej – jednojezdniowej z dwoma pasami ruchu (docelowo dwujezdniowa z dwoma pasami ruchu), obustronnym chodnikiem, drogą serwisową oraz ścieżką rowerową,
2. Roboty polegające na wymianie nawierzchni wymagają zgłoszenia.
3. Roboty budowlane polegające na budowie ścieżki rowerowej w granicach pasa drogowego (traktowane jako przebudowa drogi) wymagają zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych do organu administracji architektoniczno-budowlanej
4. Projekt należy uzgodnić z właściwymi gestorami istniejącej infrastruktury technicznej (w celu uniknięcia kolizji).
2025/POD/0007
Działka nr 630, 631, 632 obr.0023 Pogórze
1. Działki nr 630, 631, 632 obr.0023 Pogórze (użytek dr – drogowa) - obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego części dzielnic Pogórze i Obłuże w Gdyni, rejon ulic Adm. J. Unruga i Płk. S. Dąbka nr 0401 karata terenu: nr 153
Pkt.2) przeznaczenie terenu: 153 KD-Z 1/2 (2/2) – ULICA ZBIORCZA – ul. Pucka (docelowo o przekroju 2/2)
Pkt.3) ZASADY OCHRONY ŚRODOWISKA, PRZYRODY I KRAJOBRAZU
a) należy utrzymać i uzupełnić istniejące lub wprowadzić nowe zadrzewienia przyuliczne, w formie dostosowanej do przekroju ulicy, o składzie gatunkowym i z zastosowaniem metod sadzenia zapewniających ich długotrwały wzrost w warunkach miejskich; dopuszcza się usunięcie wybranych drzew w związku z koniecznością zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Pkt 8) INNE ZAPISY
a) na terenie występują tereny potencjalnie narażone na osuwanie się mas ziemnych, oznaczone na rysunku planu – obowiązują zasady określone w § 8 ust. 1 pkt 1;
b) w przekroju ulicy należy przewidzieć ścieżkę rowerową – orientacyjnie wskazaną na rysunku planu (szczegółowe usytuowanie ścieżki ustalone zostanie w projekcie budowlanym ulicy) oraz drogę serwisową;
c) dokumentację budowlaną planowanych inwestycji na terenie 153 KD-Z 1/2 (2/2) należy
uzgodnić z właściwymi służbami teleinformatycznymi Marynarki Wojennej (Centrum
Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia Marynarki Wojennej w Wejherowie)- obecnie z Regionalnym Centrum Informatyki w Gdyni
Pkt 6) wg § 10 ust. 2.
na obszarze objętym planem ustala się realizację następujących elementów układu
komunikacyjnego:
a) przebudowa i rozbudowa układu ulicznego: skrzyżowania 152 KD-Z 2/2 (ul. Adm. J. Unruga) z ulicami: 153 KD-Z 1/2 (2/2) (ul. Pucka),
b) 153 KD-Z 1/2 (2/2) (ul. Pucka) o parametrach ulicy zbiorczej – jednojezdniowej z dwoma pasami ruchu (docelowo dwujezdniowa z dwoma pasami ruchu), obustronnym chodnikiem, drogą serwisową oraz ścieżką rowerową,
2. Roboty polegające na wymianie nawierzchni wymagają zgłoszenia.
3. Roboty budowlane polegające na budowie ścieżki rowerowej w granicach pasa drogowego (traktowane jako przebudowa drogi) wymagają zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych do organu administracji architektoniczno-budowlanej
4. Projekt należy uzgodnić z właściwymi gestorami istniejącej infrastruktury technicznej (w celu uniknięcia kolizji).
Data publikacji: 2025-04-24 13:05