Karta weryfikacji lokalizacji dla projektu PARK KIESZONKOWY ( IM. WŁADYSŁAWA WAGNERA) (2025/CHW/0003)
Imię: | Tomasz |
Nazwisko: | Gudewicz |
E-mail: | tomasz.gudewicz@gdynia.pl |
Afiliacja w strukturze urzędu: | Wydział Inwestycji |
Lp. | Kryteria kontrolne | Tak | Nie | Nie dotyczy |
---|---|---|---|---|
1. | ||||
2. | ||||
3. | ||||
4. |
Wskazany we wniosku teren co do zasady stanowi rezerwę terenu pod drogę (tereny komunikacji), przy czym dopuszczona jest zieleń urządzona, jeżeli nie będzie kolidowała z planami rozbudowy układu drogowego, w szczególności gdy będzie można ją traktować jako element zagospodarowania współtowarzyszący (zieleń przydrożna lub izolacyjna).
UWAGA:
233/1 – na części działki projektowany jest przystanek autobusowy oraz wlot drogi – ul. Kotwicznej
406/1, 403/1 – w całości w pasie drogowym drogi publicznej - obecnie w całości zabudowane budowlą drogową ul. Władysława Wagnera – brak możliwości zagospodarowania pod park
405 – częściowo w pasie drogowym drogi publicznej – wniosek obejmuje CZĘŚĆ działki, należy przyjąć, że część usytuowaną poza pasem drogowym drogi ul. Władysława Wagnera
Zgodnie z opisem zadania 2025/CHW/0003 wielkość zadania w ramach wskazanych działek będzie zależna od projektu i przyznanych środków. Nie ma przeszkód, aby projektując zieleń uwzględnić planowaną infrastrukturę do obsługi ruchu i pasażerów - jako element zagospodarowania współtowarzyszący (zieleń przydrożna lub izolacyjna).
25.04.2025
Usunięto wpis dotyczący kosztów realizacji.
UWAGA:
233/1 – na części działki projektowany jest przystanek autobusowy oraz wlot drogi – ul. Kotwicznej
406/1, 403/1 – w całości w pasie drogowym drogi publicznej - obecnie w całości zabudowane budowlą drogową ul. Władysława Wagnera – brak możliwości zagospodarowania pod park
405 – częściowo w pasie drogowym drogi publicznej – wniosek obejmuje CZĘŚĆ działki, należy przyjąć, że część usytuowaną poza pasem drogowym drogi ul. Władysława Wagnera
Zgodnie z opisem zadania 2025/CHW/0003 wielkość zadania w ramach wskazanych działek będzie zależna od projektu i przyznanych środków. Nie ma przeszkód, aby projektując zieleń uwzględnić planowaną infrastrukturę do obsługi ruchu i pasażerów - jako element zagospodarowania współtowarzyszący (zieleń przydrożna lub izolacyjna).
25.04.2025
Usunięto wpis dotyczący kosztów realizacji.
Data publikacji: 2025-04-25 12:17