Zakup nowości książkowych, audiobooków oraz gier planszowych dla mieszkańców w Bibliotece Kamienna Góra

W trakcie weryfikacji szczegółowej
Anna Kowalska
projektodawca

Skrócony opis projektu

Zakup książek, audiobooków i gier planszowych dla Filii nr 15 Kamienna Góra pozwoli poszerzyć ofertę kulturalną dla mieszkańców Gdyni. Dodatkową korzyścią tego projektu będzie możliwość współtworzenia księgozbioru biblioteki przez mieszkańców pod kontem ich zainteresowań, jednocześnie dając im poczucie współodpowiedzialności za działania kulturalne w dzielnicy.


Charakter projektu

Dzielnicowy, Kamienna Góra

Typ projektu

Projekt mały

Kategorie projektu

kultura


Lokalizacja projektu - Adres

Al. Piłsudskiego 18, 81-378 Gdynia

Lokalizacja projektu - Opis lokalizacji

Miejska Biblioteka Publiczna w Gdyni Filia nr 15 Kamienna Góra


Numery i obręby działek


Własność działek

---

Szczegółowy opis projektu

Zakup książek, audiobooków i gier planszowych dla Filii nr 15 Kamienna Góra pozwoli poszerzyć ofertę kulturalną dla mieszkańców Gdyni. Filia od lat działa na rzecz integracji lokalnej społeczności. Współpracuje z okolicznymi przedszkolami prowadząc wśród dzieci promocję książek i pokazując, jak otwartym i przyjaznym miejscem jest biblioteka. Czytelnikami są ludzie w różnym wieku, od malutkich dzieci, po osoby w jesieni życia.
Zakup nowości wydawniczych pozwoli wprowadzić ciekawe i poszukiwane przez czytelników pozycje książkowe. Aktualizacja audiobooków umożliwi ludziom niedowidzącym, obłożnie chorym pozostawać w kontakcie z nowościami wydawniczymi, a nowe gry planszowe przyciągną do biblioteki młodych ludzi, a także zintegrują rodziny przy wspólnej zabawie.
Celem projektu jest danie mieszkańcom możliwości współtworzenia księgozbioru Filii nr 15 pod kontem ich zainteresowań i poczucie, że są współtwórcami tego miejsca.
Etap I - promocja projektu wśród czytelników Filii nr 15 i zbieranie od nich propozycji na zakup interesujących ich książek, audiobooków i gier planszowych.
Etap II - weryfikacja przez pracownika biblioteki propozycji czytelników i złożenie zamówienia na wybrane pozycje.
Etap III - opracowanie książek, audiobooków i gier planszowych i przygotowanie je do wypożyczania.
Uwaga: Budżet skalkulowano w oparciu o koszty planowane. W trakcie realizacji zaplanowane koszty mogą zostać przesunięte pomiędzy poszczególnymi pozycjami tak, aby nie zmieniła się ogólna kwota projektu.

Projektowanie uniwersalne

Tak

Cel projektu i uzasadnienie potrzeby jego realizacji

Celem projektu jest zakup nowych, atrakcyjnych książek, audiobooków oraz gier planszowych dla mieszkańców korzystających z usług biblioteki znajdującej się w dzielnicy Kamienna Góra. Pozwoli to poszerzyć ofertę kulturalną tej placówki oraz zintegruje lokalne środowisko, które przez współtworzenie księgozbioru będzie czuło się odpowiedzialne za to miejsce.

Przybliżone koszty realizacji projektu

Lp. Składowe części zadania (m.in. opis, cena ilość) Koszt (cena x ilość)
1Zakup książek8000 zł
2Zakup audiobooków2000 zł
3Zakup gier planszowych2000 zł
Przybliżony łączny koszt realizacji projektu: 12000 zł



Komentarze


Ten projekt nie posiada komentarzy