Zakup nowości książkowych, audiobooków oraz gier planszowych dla mieszkańców w Bibliotece Kamienna Góra
Skrócony opis projektu
Zakup książek, audiobooków i gier planszowych dla Filii nr 15 Kamienna Góra pozwoli poszerzyć ofertę kulturalną dla mieszkańców Gdyni. Dodatkową korzyścią tego projektu będzie możliwość współtworzenia księgozbioru biblioteki przez mieszkańców pod kontem ich zainteresowań, jednocześnie dając im poczucie współodpowiedzialności za działania kulturalne w dzielnicy.
Charakter projektu
Dzielnicowy, Kamienna Góra
Typ projektu
Projekt mały
Kategorie projektu
kultura
Lokalizacja projektu - Adres
Al. Piłsudskiego 18, 81-378 GdyniaLokalizacja projektu - Opis lokalizacji
Miejska Biblioteka Publiczna w Gdyni Filia nr 15 Kamienna GóraNumery i obręby działek
Własność działek
---Szczegółowy opis projektu
Zakup książek, audiobooków i gier planszowych dla Filii nr 15 Kamienna Góra pozwoli poszerzyć ofertę kulturalną dla mieszkańców Gdyni. Filia od lat działa na rzecz integracji lokalnej społeczności. Współpracuje z okolicznymi przedszkolami prowadząc wśród dzieci promocję książek i pokazując, jak otwartym i przyjaznym miejscem jest biblioteka. Czytelnikami są ludzie w różnym wieku, od malutkich dzieci, po osoby w jesieni życia.
Zakup nowości wydawniczych pozwoli wprowadzić ciekawe i poszukiwane przez czytelników pozycje książkowe. Aktualizacja audiobooków umożliwi ludziom niedowidzącym, obłożnie chorym pozostawać w kontakcie z nowościami wydawniczymi, a nowe gry planszowe przyciągną do biblioteki młodych ludzi, a także zintegrują rodziny przy wspólnej zabawie.
Celem projektu jest danie mieszkańcom możliwości współtworzenia księgozbioru Filii nr 15 pod kontem ich zainteresowań i poczucie, że są współtwórcami tego miejsca.
Etap I - promocja projektu wśród czytelników Filii nr 15 i zbieranie od nich propozycji na zakup interesujących ich książek, audiobooków i gier planszowych.
Etap II - weryfikacja przez pracownika biblioteki propozycji czytelników i złożenie zamówienia na wybrane pozycje.
Etap III - opracowanie książek, audiobooków i gier planszowych i przygotowanie je do wypożyczania.
Uwaga: Budżet skalkulowano w oparciu o koszty planowane. W trakcie realizacji zaplanowane koszty mogą zostać przesunięte pomiędzy poszczególnymi pozycjami tak, aby nie zmieniła się ogólna kwota projektu.
Projektowanie uniwersalne
Tak
Cel projektu i uzasadnienie potrzeby jego realizacji
Celem projektu jest zakup nowych, atrakcyjnych książek, audiobooków oraz gier planszowych dla mieszkańców korzystających z usług biblioteki znajdującej się w dzielnicy Kamienna Góra. Pozwoli to poszerzyć ofertę kulturalną tej placówki oraz zintegruje lokalne środowisko, które przez współtworzenie księgozbioru będzie czuło się odpowiedzialne za to miejsce.
Przybliżone koszty realizacji projektu
Lp. | Składowe części zadania (m.in. opis, cena ilość) | Koszt (cena x ilość) |
---|---|---|
1 | Zakup książek | 8000 zł |
2 | Zakup audiobooków | 2000 zł |
3 | Zakup gier planszowych | 2000 zł |
Przybliżony łączny koszt realizacji projektu: | 12000 zł |