Ciąg pieszo-rowerowy przy ul. Chabrowej - od ul. Żurawiej do Osiedla Zamek wraz z nasadzeniami zieleni

W trakcie weryfikacji szczegółowej
Emilia Rogała (emilia.rogala@op.pl)
projektodawca

Skrócony opis projektu

Projekt zakłada powstanie użytecznego dla pieszych i rowerzystów ciągu pieszo-rowerowego szerokości 3m z nawierzchni bitumicznej, stanowiącego połączenie z istniejącą częścią ciągu pieszo-rowerowego przy ul. Chabrowej od ul. Żurawiej od stacji Mevo w stronę Osiedla Zamek (długość ok 150m). Ciąg pieszo-rowerowy będzie częścią bezpiecznej drogi zarówno pieszych, jak i rowerzystów w miejsce obecnego wąskiego chodnika. Zachowana zostanie część chodnika z kostki betonowej przy przystanku ZKM, a obok dołożona będzie część bitumiczna ciągu.
Ważną częścią projektu jest też estetyzacja zieleńców wzdłuż ciągu przez nasadzenia drzew ozdobnych, krzewów, bylin, kwiatów.


Charakter projektu

Dzielnicowy, Pustki Cisowskie-Demptowo

Typ projektu

Projekt duży

Kategorie projektu

przestrzeń publiczna


Lokalizacja projektu - Adres

ul. Chabrowa, do ul. Żurawiej do Osiedla Zamek, wzdłuż adresów ul. Malinowa 19 do 24

Lokalizacja projektu - Opis lokalizacji

ul. Chabrowa, do ul. Żurawiej do Osiedla Zamek, wzdłuż adresów ul. Malinowa 19 do 24


Numery i obręby działek

obręb Pustki Cisowskie działka 171, 176, 178, 185

Własność działek

M. Gdynia

Szczegółowy opis projektu

Projekt zakłada powstanie użytecznego dla pieszych i rowerzystów ciągu pieszo-rowerowego szerokości 3m z nawierzchni bitumicznej, stanowiącego połączenie z istniejącą częścią ciągu pieszo-rowerowego przy ul. Chabrowej od ul. Żurawiej od stacji Mevo w stronę Osiedla Zamek (długość ok 150m). Ciąg pieszo-rowerowy będzie częścią bezpiecznej drogi zarówno dla pieszych, jak i rowerzystów w miejsce obecnego wąskiego chodnika. Zachowana zostanie część chodnika z kostki betonowej przy przystanku ZKM, a obok dołożona będzie część bitumiczna ciągu pieszo-rowerowego, dzięki temu stworzy się bezpieczną przestrzeń zarówno na przystanku jak i na ciągu pieszo-rowerowym. Ścieżka na przełaj wydeptana przez pieszych między Chabrową a Żurawią również zostanie częścią ciągu pieszo-rowerowego. Odpowiednio wzdłuż ciągu pieszo-rowerowego nastąpi przesunięcie stacji Mevo.
Ważną częścią projektu jest też estetyzacja zieleńców wzdłuż ciągu między nim a ulicą przez nasadzenia drzew ozdobnych np. śliw wiśniowych, krzewów, bylin, kwiatów.

Projektowanie uniwersalne

Tak

Cel projektu i uzasadnienie potrzeby jego realizacji

Powstanie użytecznego dla pieszych i rowerzystów ciągu pieszo-rowerowego szerokości 3m z nawierzchni bitumicznej, stanowiącego połączenie z istniejącą częścią ciągu pieszo-rowerowego od stacji mevo w stronę Osiedla Zamek. Estetyzacja zieleńców poprzez wzdłuż ciągu przez nasadzenia drzew ozdobnych, krzewów, bylin, kwiatów.

Przybliżone koszty realizacji projektu

Lp. Składowe części zadania (m.in. opis, cena ilość) Koszt (cena x ilość)
1Budowa ciągu pieszo-rowerowego z nawierzchni bitumicznej, długości ok. 150m2, szerokości 3m, z obrzeżami, z rozbiórką i wywozem starego chodnika (bez części na wysokości przystanku) ok. 100m186480 zł
2Zazielenienie rabat - byliny, krzewy, kwiaty ok. 150m2z 3-letnią pielęgnacją60000 zł
3Drzewa 7 szt. z 3-letnią pielęgnacją24000 zł
4Odpowiednie przesunięcie stacji Mevo wzdłuż ciągu pieszo-rowerowego7000 zł
Przybliżony łączny koszt realizacji projektu: 277480 zł



Komentarze


Ten projekt nie posiada komentarzy